دفع حمله تروریستها به "مثلث مرگ" در سوریه +گزارش

يکشنبه 27 تير 1395 - 14:42

ارتش سوریه، حمله گروه های تروریستی به منطقه مشترک بین درعا، القنیطره و حومه غربی دمشق را دفع کرد.

"دارین فضل" خبرنگار شبکۀ العالم از سوریه گزارش داد، در این حمله که 13 گروه تروریستی به منظور کاهش فشار از تروریست های داریا و خان شیخ در غوطه غربی دمشق به راه انداخته بودند، ده ها تروریست کشته یا زخمی شدند.
13 گروه تروریستی در جبهه جنوبی سوریه از آغاز عملیاتی با عنوان "نبرد، برای خدا" در منطقه مثلث مرگ -نقطه تلاقی حومه درعا، حومه قنیطره و حومه غربی دمشق- به منظور کاهش فشار موجود بر تروریست های داریا و خان الشیخ در غوطه غربی دمشق خبر دادند. هدف اصلی حمله آنها، منطقه "تل البزاق" و شهر البعث در القنیطره و "تل عیون العلق" در حومه شمالی درعا بود.
تروریست ها همچنین سعی کردند با حمله خمپاره ای به فرودگاه الثعله، ارتش را در این فرودگاه مشغول کنند. آنها به روستاهای "المجیمر" و "برد" در حومه غربی "السویدا" نیز حمله کرده و در همان ساعت های آغازین جنگ در تمام محورها شکسته خورده و تعداد زیادی کشته و زخمی دادند.
دارین فضل، خبرنگار العالم گفت: جنگ در جنوب سوریه آغاز شده است اما به دلیل ترس و وحشت در میان تروریست ها به دلیل شکست های متعددی که در عملیات "توفان جنوب" متحمل شده اند، ولی به دلیل بروز اختلافات شدید بر سر فرماندهی جنگ بین آنها، تا کنون کاری از پیش نبرده اند.
یک منبع نظامی به خبرنگار العالم گفت: آنها حمله کردند اما نیروهای ارتش شبانه روز بیدار و هشیارند و این تجاوزات را دفع می کنند؛ ما وظیفه داریم از خاک و شرفمان دفاع کنیم ما هرگز اجازه نمی دهیم یک تروریست از غرب به شرق یا از شرق به غرب بود.
ارتش به چند محور تحرکات تروریست ها و خطوط امدادرسانی به آنها در چند منطقه در حومه شرقی درعا حمله کرده و این حمله در همان بدو شروع دفع کرد و به دشمن یادآور شد که در منطقه جنوبی خط قرمزهایی هست که نباید نادیده گرفته شوند.

208 

پربیننده ترین خبرها