پیشروی موفق ارتش سوریه در حومۀ لاذقیه +ویدیو

سه شنبه 29 تير 1395 - 16:46

حومۀ لاذقیه (العالم) – ارتش سوریه و نیروهای پیمان مناطق "شیر القبوع" و "الحمرات" را آزاد کرده و حمله گروه های تروریست به خطوط دفاعی خود را در "قلعه شلف" و "کنسبا" را خنثی کردند

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از حومۀ لاذقیه گزارش داد، این شدیدترین درگیری در شمال لاذقیه در محور استراتژیک کنسبا بود که ارتش سوریه توانست مناطق شیر القبوع و الحمرات را در جریان آن آزاد کرده و در برابر حمله گروه های تروریست به قلعه شلف بایستد که ورودی ناحیه کنسبا است.  
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: عملیات نظامی در شمال لاذقیه همچنان ادامه دارد و ارتش و هم پیمانانش در محورهای شلف، قلعه شلف، "وادی طوبال" و روستای "طعوما" پیشروی کرده اند، به زودی اخبار خوبی منتشر خواهد شد و اعلام خوهیم کرد که حومه لاذقیه از تروریست ها خالی شده است.     
حمایت آشکار ترکیه از گروه های تروریست و عملیات انتحاری هیچ فایده ای برای گروه های مزبور جهت نفوذ به این جبهه نداشته و ارتش سوریه و هم پیمانش با استفاده از آتشباری و کمین تلفات زیادی به تروریست ها وارد ساختند.   
گروه های تروریست کوشیدند با فشار بر جبهه حومه لاذقیه از پیشروی ارتش سوریه در حلب و حومه آن بکاهند اما این تلاش به خاطر پایداری ارتش سوریه و هم پیمانانش برای پاکسازی سرزمین سوریه از تروریست ها با شکست مواجه شد.
عملیات ارتش سوریه و هم پیمانانش در شمال لاذقیه که به وارد شدن روزمره تلفات جانی و خسارات مادی به گروه های تروریست می انجامد به رغم حمایت مستقیم ترکیه از گروه های مزبور ادامه دارد.
206
 

پربیننده ترین خبرها