آيا واقعه كربلا در بحرين تكرار می‌شود؟

آيا واقعه كربلا در بحرين تكرار می‌شود؟
سه شنبه 29 تير 1395 - 21:26

رئیس شورای اسلامی علمای بحرین به دولت درباره ادامه اقدامات علیه شیعیان این کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجید مشعل" در سخنانی که بین دو نماز مغرب و عشا ایراد کرد، اظهار داشت: دولت، نباید بگذارد در بحرین، کربلایی دوم به پا شود.

مشعل که در میان تحصن کنندگانِ مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم سخن می گفت، تاکید کرد: دولت بحرین، فرزندان این طایفه (شیعیان بحرین) را بر سر دوراهی عزت و ذلت قرار داده است و هیهات که ذلت بپذیریم.

مشعل اظهار داشت: ملت مؤمن 2 پیام آشکار دارد؛ نخستین پیام حامل مظلومیت مردم در مقابل طغیانگری حاکمیت است و پیام دوم آمادگی برای جانفشانی و فداکاری.
رئیس شورای اسلامی علمای بحرین افزود: ما برای تعدی و تجاوز به کسی در اینجا نیستیم، بلکه اینجا هستیم تا از دین، رهبران، مقدسات، فقیه و وجود خود به عنوان طایفه‌ای که در این سرزمین هدف قرار گرفته است دفاع کنیم.
مشعل خطاب به آل خلیفه اظهار داشت: با سلاح خود مردم بیگناه را هدف قرار گرفته‌اید، ولی مردم آماده هستند که خون و جان خود را در راه مقدساتشان تقدیم کنند.
وی افزود: حاکمیت نباید کربلا را در بحرین تکرارکند و نباید ملت مؤمن بحرین را بیازماید، ملت بحرین آماده است که جان خود را در راه دین و مقدساتش فدا کند.
مشعل اظهار داشت: مؤمن غیرتمند هیچگاه ذلت را نمی پذیرد و هیچگاه قبول نمی کند که دینش پایمال شود.ما فرزندان کربلا و حسین (ع) و کسانی هستیم که در کربلا جانفشانی کردند.

205

 

پربیننده ترین خبرها