جزییات تماس تصویری اردوغان در شب کودتا

جزییات تماس تصویری اردوغان در شب کودتا
چهارشنبه 30 تير 1395 - 17:08

مجری شبکه "سی.ان.ان ترک" جزییات تماس تصویری رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور با گوشی او را در شب کودتای نافرجام ترکیه فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هاندی فرات" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه سی.ان.ان ترک گفت: وقتی ماجرای کودتا را شنیدم، از طریق اپلیکیشن "پریسکوپ" با اردوغان تماس گرفتم و از او خواستم در برنامۀ تلویزیونی من ظاهر شود و او نیز مثل همیشه، فورا موافقت کرد.

فرات افزود: من به مدیرم خبر دادم که با رئیس جمهور تماس گرفتم و اطمینان یافتم که حال او خوب است. مدیر از من خواست که از او درخواست کنم در برنامۀ زنده حضور یابد. من گفتم این درخواست را با او در میان خواهم گذاشت.

هاندی تاکید کرد: رئیس جمهور، فورا این درخواست را پذیرفت و من در حالی که در استودیوی پخش در حال پوشش زنده وقایع بودم، بدون این که از آن جا خارج شوم، صرف نظر از همۀ مسائل فنی، دست به کار شدم.

وی در ادامه گفت: من بر روی گوشی، اپلیکیشن اسکایپ نداشتم، رئیس جمهور از من پرسید، اسکایپ داری؟ گفتم: خیر، اما "فیس تایم" دارم. او گفت: باشد.

هاندی سپس خاطر نشان کرد: به همکارانم در اتاق کنترل گفتم که رئیس جمهور آماده است، او فوراً بر روی فیس تایم با ما تماس گرفت.

گفتنی است که اردوغان، جمعه شب، چندی پس از آغاز عملیات کودتا، در برنامه زندۀ هاندی فرات که از شبکه سی ان ان ترک پخش می شود حضور یافت و ضمن اعلام وجود تحرکاتی برای کودتا در کشور، از مردم خواست به خیابان ها بریزند. مردم ترکیه با اجرای این خواستۀ اردوغان، کودتا را ناکام گذاشتند.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها