صهیونیست ها بار دیگر منزل الدوابشه را آتش زدند +ویدیو

پنج‌شنبه 31 تير 1395 - 14:41

نابلس (العالم) – شهرک نشینان صهیونیست منزل الدوابشه در شهرک دوما در جنوب شرق شهر نابلس در کرانه باختری را به آتش کشیدند .

"فارس الصرفندی" خبرنگار شبکه العالم از نابلس گزارش داد، این اقدام تقریبا یک سال پس از به آتش کشیده شدن منزل همین خانواده روی داد که در اثر آن زن و شوهر و کودک شیرخوارشان به شهادت رسیدند. اما این بار فقط قضا وقدر مانع از تکرار فاجعه یک سال پیش شد.
طبق اظهارات ساکنان این خانه، گروهی از شهرک نشینان صهیونیست بطری های آتش زا به درون منزل پرتاب کرده و پا به فرار گذاشتند و علیرغم عکس العمل سریع ساکنان خانه به طور کامل در آتش سوخت و اهالی خانه به طور معجزه آمیز نجات یافتند.
زید الدوابشه صاحب خانه سوزانده شده در گفت وگو با خبرنگار العالم تصریح کرد: یک انفجار قوی روی داد که اکثر ساکنان شهرک صدای آن را شنیدند و ظرف چند ثانیه آتش در خانه شعله ور شد و او فقط توانست خانواده اش را از درون آتش بیرون بکشد و منزل ظرف 5 تا 7 دقیقه به شبه خاکستر تبدیل شد.
این حادثه در شهرک دوما به شهادت رسیدن خانواده الدوابشه را در اذهان تداعی کرد. قوه قضائیه اسراییل از مجموع 17 نفر محکوم در این حادثه 15 نفر را آزاد کرد. به نظر می رسد تل اویو از این افراد چشم پوشی کرده تا به بخشی از نبرد نامحدود علیه فلسطینیان تبدیل شوند.
نصر الدوابشه به نمایندگی از سوی اعضای خانواده الدوابشه به خبرنگار العالم گفت: دولت و قوه قضائیه اسراییل به طور عمد به این افراد جنایتکار پوشش می دهد و افراد یاد شده پس از آزاد شدن به پایگاه هایشان بازگشتند تا بار دیگر علیه ملت فلسطین حملاتی را ترتیب دهند و فلسطینیان بی دفاع و بیگناه را آماج هجوم خود قرار دهند.
209

 

پربیننده ترین خبرها