خواننده تقلبی کره ای مقام های مغرب را سرکار گذاشت!+فیلم

جمعه 1 مرداد 1395 - 21:27

العالم - برگزار کنندگان جشنواره موسیقی "رای" در "وجده" مغرب در دام شبیه "سای" ستاره جهانی و خواننده ترانه معروف "گانگنام استایل" افتادند بدون آنکه متوجه شوند او فقط شبیه است.

به گزارش پایگاه شبکه خبری "العالم"، تمام مسئولان حتی مقام های محلی فکر کردند این همان خواننده مشهورکره جنوبی به نام " پارک جه سانگ " معروف به سای است.  
حتی خبرگزاری مغرب در این دام افتاد و اعلام کرد که مردم روز 18 ژوئیه در میدان "زیزی بن عطیه" با این ستاره جهانی همخوانی خواهند داشت.
اما پس از مدت کوتاهی از استقبال گرم از فرد متقلب و حضور او در جشنواره و خارج شدنش از مغرب همه متوجه شدند که او خواننده معروفی نیست که برای حضور در جشنواره منتظرش بودند.
ظاهرا آنها زمانی به این موضوع پی بردند که متوجه شدند بسی ستاره خوانندگی کره جنوبی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی درباره جشنواره موسیقی مغرب مطلبی ننوشت و هیچ تصویری پیرامون آن منتشر نکرد. 
سای به خاطر آثار و ویدئوهای طنزآمیزش معروف است. هم‌چنین با تک‌آهنگ گانگنام استایل به شهرت جهانی دست یافت. 
سای تقلبی در سال 92 هم در محافل و ضیافت های جشنواره کن حضور یافت و و شبکه های تلویزیونی فرانسوی هم با او مصاحبه کردند، و سای واقعی وقتی از ماجرا با خبر شد در صفحه فیس بوک خود نوشت که درحالی که من در سنگاپور هستم ، یک من دیگر در فرانسه حضور دارد، سلامم  را به او برسانید. 
تاکنون گزارشی از برخورد قضائی و یا شکایت از سای تقلبی و هویت واقعی او منتشر نشده است.

 206-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها