آیا پسر پادشاه بحرین به داعش پیوسته است؟

آیا پسر پادشاه بحرین به داعش پیوسته است؟
جمعه 1 مرداد 1395 - 22:18

شبکه های اجتماعی اخیرا به گزارشی درباره فرار شاهزاده "ناصر بن حمد آل خلیفه" پسر چهارم پادشاه بحرین و فرمانده گارد سلطنتی به مناطق تحت سلطه گروه تروریستی "داعش" از طریق مرز ترکیه واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری "العالم"، این شاهزاده 29 ساله گفته است: "به عنوان عضو خاندان حاکم، ارتشی از کارمند داشتم که تمام خواسته هایم را برآورده می کردند و مرا می ستودند، اما من به فکر صیلیبی های غربی به ویژه آمریکایی ها بودم که در سرزمینان همه چیز را خراب می کنند تا منابع طبیعی مان را غارت کرده و سنت هایمان را نابود سازند".
خبرگزاری "اعماق" گزارش کرد: بر اساس نامه منتشره از سوی داعش، ناصر مردم کشورش را به مهاجرت گروهی و پیوستن به این گروه تشویق کرده است.
وی افزود: "فرزندانم، زندگی مرفه و قصرهای فاخر را برای جنگ با صلیبی ها و کفار و دفاع از ایمان و کرامت مسلمانان ترک کردم؛ اما پدرم به یک طاغوت تبدیل شده که ساخته آمریکایی هایی است که سرزمین بحرین را به پایگاه دریایی خود تبدیل کرده اند، او باید توبه کرده و به ابو بکر بغدادی خلیفه مسلمین بیعت کند".   
شبکه خبری العالم هنوز درستی خبر منتشره توسط داعش را تایید نکرده اما رسانه های بحرین آن را تکذیب کرده و مدعی شده اند که تصاویر منتشره درباره شاهزاده بحرینی، ساختگی است.

206-9
 

 

پربیننده ترین خبرها