مشاور اسد، کودک سربریدۀ فلسطینی را به چه کسی تشبیه کرد

مشاور اسد، کودک سربریدۀ فلسطینی را به چه کسی تشبیه کرد
دوشنبه 4 مرداد 1395 - 09:57

مشاور سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری سوریه ازجانفشانی جوانان فلسطینی در کنار ارتش سوریه در نبرد علیه تروریسم قدردانی کرد و گفت شهدای ما چه در لبنان، فلسطین و یا سوریه، همگی شهدای این امت هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سانا، "بثینه شعبان" در جمع خبرنگاران گفت: رویدادهای سوریه، یمن، عراق، لیبی و تونس همگی برای خدمت به پروژه صهیونیسم است.
وی افزود: ملت سوریه همواره در فکر فلسطین است و مردم این سرزمین را دوست دارد و برای خدمت به آنها تلاش می‌کند‌.
شعبان با اشاره به جانفشانی‌های جوانان فلسطینی در کنار ارتش سوریه در جنگ ضد تروریسم در سوریه، اظهار داشت: شماری از گروه‌های فلسطینی در کنار ارتش سوریه می‌جنگند، زیرا نبرد و هویت و آینده ما یکی است.
شعبان درباره جنایت سربریدن یک کودک فلسطینی به دست تروریست‌ها در حومه شمالی حلب گفت: سربریدن آن کودک فلسطینی، بسیار شبیه به ماجرای شهادت محمد الدره کودک فلسطینی است (که در آغوش پدرش به ضرب گلوله صهیونیستها به شهادت رسید)؛ تفاوتی بین مکان جنایت در فسلطین یا حلب وجود ندارد، همه کودکان ما هدف پروژه صهیونیستی قرار گرفته‌اند همانطور که امت ما نیز هدف قرار گرفته است. 
بثینه شعبان با اشاره به تلاش رسانه‌ها برای سرپوش گذاشتن بر ماجرای شهادت محمد الدره، و یا کاهش تأثیر آن، خاطرنشان کرد که نبرد کنونی، یک جنگ رسانه‌ای نیز می‌باشد به همین دلیل باید صدا و تصویر آنچه را که امروز بر سر امت ما می‌آید، به دنیا نشان دهیم؛ همه رویدادهای امروز نخسه دیگری از اقدامات رژیم صهیونیستی است که طی 60 سال در فلسطین اشغالی انجام داده است، بنابراین مقاومت در سوریه، عراق، یمن، لیبی یا هر نقطه دیگری از کشورهای عربی، همان مقاومت در فلسطین است زیرا برای تمدن و هویت و آینده این امت می باشد.

پربیننده ترین خبرها