هشدار پایگاه اتمی ژاپن به "پوکمون گو" !

هشدار پایگاه اتمی ژاپن به
چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 09:14

شرکت "توکیو الکتریک پاور" از مسئولان بازی پوکمون گو خواست از نزدیک شدن غول های این بازی به تاسیسات اتمی ژاپن جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت "Tepco" که مسئول ادارۀ سه پایگاه اتمی ژاپن به نام های "فوکوشیما-1"، "فوکوشیما-2" و "کاسیوادزاکی-کاریوا" است، اعلام کرد که دستکم یک غول پوکمون در منطقۀ مربوط به پایگاه های اتمی یافت شده است.
این شرکت همچنین از پرسنل خود درخواست کرد از بازی کردن پوکمون گو در ساعت کاری خودداری کنند.

به نوشتۀ خبرگزاری تاس، پیش از این، مرکز ملی مقابله با حوادث، وابسته به کابینۀ ژاپن، از شهروندان درخواست کرد هنگام بازی پوکمون گو، به رعایت اصول امنیتی پایبند باشند و از نزدیک شدن به ریل راه آهن یا شکار غول های پوکمون در حال رانندگی خودرو و دوچرخه سواری خودداری کنند.

مرکز ملی مقابله با حوادث همچنین از کاربران بازی پوکمون گو خواست به هیچ وجه به مناطق ممنوعه نزدیک نشوند، حتی اگر غول های پوکمون در آن منطقه دیده شوند.

پوکمون گو، نوعی بازی مبتنی بر واقعیت مجازی است که تب آن تمام جهان را فراگرفته است. در این بازی، کاربران، دوربین گوشی همراه خود را باز می گذارند و در منطقه ای که حضور دارند، غول های پوکمون را مشاهده می کنند و برای دریافت امتیاز، آن ها را شکار می کنند.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها