سعد حریری و اشرف ریفی به جان هم افتادند

سعد حریری و اشرف ریفی به جان هم افتادند
چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 18:27

خبرها از تشدید اختلافات میان سعد حریری رییس جریان المستقبل لبنان و اشرف ریفی وزیر پیشین دولت لبنان بر سر رهبری اهل تسنن لبنان حکایت دارد.

یک منبع امنیتی لبنانی درگفت وگو با شبکه العالم گفت با تشدید اختلافات میان سعد حریری و اشرف ریفی، این دو درصدد افشای پرونده های تخلفات و مفاسد یکدیگر در لبنان برآمده اند.
این منبع افزود: سعد حریری در راستای تلاش برای افشا کردن روابط اشرف ریفی با شیوخ کشورهای حوزه خلیج فارس به مسئولان رسانه ای جریان تحت ریاست خود دستور داده است تا به افشاگری درباره مبالغ میلیونی که اشراف ریفی از حکام عرب منطقه دریافت کرده است، بپردازند و نیز خبر ملاقات اخیر وی با افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل درجریان سفر اخیرش به قطر را برملا کنند.
این گزارش ها همچنین حاکی از آن است که اشرف ریفی تاکنون با چند تن از افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل در قطر و یونان تماس داشته و علیه لبنان توطئه چینی می کردند.
همچنین گفته می شود که " اشرف ریفی" وزیر مستعفی دولت لبنان نیز متقابلاً درصدد رسانه ای کردن فسادهای مالی و سیاسی سعد حریری از طریق دریافت مبالغ بی حد و حصر از عربستان سعودی است. این درحالی است که کارکنان حزب تحت رهبری وی یعنی المستقبل ماه ها است که در دریافت حقوق خود با مشکل روبرو شده اند.

215-220

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها