هراس ژنرال ارشد صهیونیست از توان موشکی حزب الله

هراس ژنرال ارشد صهیونیست از توان موشکی حزب الله
پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 - 13:58

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به توان و اقتدار موشکی حزب الله لبنان، حزب الله را تهدیدی عمده برای این رژیم دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت: ژنرال " گادی آیزنکوت" رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان توانمندی موشکی خود علیه این رژیم را تقویت می کند و بر توان و تجربه نیروهای حزب الله به خاطر مشارکت در نبرد در سوریه افزوده می شود.

آیزنکوت در اظهارنظری محرمانه در کمیسیون امور خارجه و امنیت کنست (پارلمان) این رژیم همچنین اذعان کرد: تهدید عمده ای که متوجه ارتش اسرائیل است، فقط تهدیدات خارجی نیست، بلکه بی اعتمادی اسرائیلی ها به ارتش است.

ژنرال آیزنکوت افزود: تجربه و مهارت نیروهای حزب الله با جنگ در سوریه بیشتر می شود.

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" به نقل از ژنرال آیزنکوت درباره جنبش حماس و منطقه نوار غزه نوشت: جنبش حماس از دو سال پیش و از زمان عملیات "صخره استوار" برای تقویت قوای خود تلاش می کند.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه دهی این رژیم برای مقابله با تونل های مبارزان فلسطینی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیارد و دویست میلیون شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای مقابله با تهدید تونل های گروه های فلسطینی و نیز 300 میلیون شیکل برای ساخت حصار در مرز غزه اختصاص یافته است.

وی بار دیگر به افزایش قدرت حزب الله در مقایسه با سال 2006 میلادی اذعان کرد، گفت: ذخیره موشکی حزب الله قوی تر می شود و این تقویت ذخایر موشکی برای جنگ در سوریه نیست، بلکه علیه اسرائیل است.

آیزنکوک درعین حال گفت که ارتش رژیم صهیونیستی "همواره برای بازدارندگی و دور کردن تهدیدها تلاش می کند". وی مدعی شد: ارتش اسرائیل کاملاً برای مقابله با هر تحولی خود را آماده کرده است.

215 ـ 211-6

پربیننده ترین خبرها