فيلم محمد رسول‌ الله (ص) در عراق اکران می شود

فيلم محمد رسول‌ الله (ص) در عراق اکران می شود
جمعه 8 مرداد 1395 - 16:44

قرارداد اكران فيلم محمد رسول‌ الله (ص)، ساختۀ تحسين ‌برانگيز مجيد مجيدی، در عراق امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، به قل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران، جابر الجابری قائم مقام وزارت فرهنگ عراق برای امضای قرار داد اکران فیلم محمد رسول الله در تهران حضو یافت. همکاری‌های فرهنگی و هنری دو کشور ایران و عراق در سال‌های گذشته شاهد فعاليت‌های هنری مختلفی خصوصاً در زمینه سینما بوده است.
قرارداد اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در عراق با تلاش رایزنی فرهنگی ایران در عراق امضا شد و این فیلم به زودی  در شهرهای مختلف عراق روی پرده خواهد رفت.
امضای قرارداد فیلم محمد رسول الله (ص) اولین قرارداد اکران فیلم‌های سینمایی در تاریخ روابط فرهنگی و هنری ایران و عراق است.
سفر قائم‌مقام وزارت فرهنگ عراق به تهران برای امضای قرارداد اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در کشورش بیانگر اهمیت این قرارداد در توسعه روابط فرهنگی و هنری عراق و ایران است.
شایان ذکر است که فیلم محمد رسول‌الله (ص) قبلاً با هماهنگی و تلاش رایزنی فرهنگی ایران با حضور  شخصيت‌های فرهنگی ، هنری و سينمايی عراق در بغداد و چند شهر دیگر اين كشور نمايش داده شد و  این فیلم در سالن « المسرح الوطنی » بغداد با حضور وزرای فرهنگ و گردشگری و امورخارجه عراق و تعداد بسياری از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و علمای شیعه و سنی این كشور اكران اختصاصی شد.
قرارداد اكران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در عراق به امضای قائم‌مقام وزارت فرهنگ عراق و شرکت نور تابان رسیده است.
214-220

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها