دیدار محمود عباس با سرکرده منافقین

دیدار محمود عباس با سرکرده منافقین
يکشنبه 10 مرداد 1395 - 16:08

خبرگزاری فلسطین گزارش داد، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر روز شنبه در مقر اقامتش در پاریس با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار و گفت‌وگو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رئیس تشکیلات خودگردان، سرکرده گروهک منافقین را در جریان تحولات منطقه به ویژه مساله فلسطین و هم‌چنین طرح فرانسه در خصوص برگزاری کنفرانس بین‌المللی فلسطین در پاریس قرار داد.
رجوی نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از کنفرانس سالیانه این گروهک که اخیرا در پاریس برگزار شد، پرداخت.
حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه ایران در واکنش به این دیدار گفت که محمود عباس دست‌نشانده آمریکا و مأمور سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است. شیخ الاسلام در گفتگو با سایت میزان گفت: "اینکه یک جناح فلسطینی سازشکار با صهیونیست‌ها که با فشار آمریکایی‌ها تسلیم اسرائیل شده است، امروز در مقابل خط مقاومت ایستادگی می‌کند و با عناصر تروریستی دیدار می‌کند دور از انتظار نیست."
شیخ الاسلام گفت که گروهک منافقین از ابتدای انقلاب اسلامی ایران قصد نابودی این انقلاب را داشته است و دیدار این گروه با محمود عباس را هم در همین چارچوب باید دید.
گروهک تروریستی منافقین در سایه حمایت‌های دولت تروریست‌پرور فرانسه، دو هفته پیش کنفرانسی را در پاریس برگزار کرد که در آن شخصیت‌های سیاسی کشورهای مختلف به ویژه کشورهای عربی در آن شرکت داشتند که ترکی فیصل، فرزند پادشاه پیشین سعودی و رئیس پیشین سازمان اطلاعات این کشور، یکی از حاضران و سخنرانان آن همایش بود. این همایش، اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت و نشان داد که حامیان منطقه ایِ تروریسم، تصمیم گرفته اند با دست خود نقاب از چهره خویش بردارند.
گفتنی است، محمود عباس که با حمایت غرب و عربستان، تلاش می کند خود را نماینده مردم فلسطین نشان دهد، به دلیل مخالفت با روند مقاومت و همکاری با صهیونیست ها در سرکوب مقاومت فلسطین و کشتن و بازداشت آنان، اعتماد فلسطینی ها را از دست داده و هرگز نماینده ملت مظلوم فلسطین به شمار نمی آید.
چند روز پیش، سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد که با کمک اطلاعاتی تشکیلات خودگردان به سرکردگی محمود عباس، توانسته محمد جباره الفقیه عضو گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را ترور کند و به شهادت برساند.
7- 211

پربیننده ترین خبرها