حماس: عربستان از رابطه با "اسراییل" بپرهیزد

حماس: عربستان از رابطه با
يکشنبه 10 مرداد 1395 - 18:02

العالم - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از نظام حاکم عربستان خواست که مانع سفر مجدد انور عشقی افسر پیشین سرویس اطلاعاتی این کشور به "اسرائیل" برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری فلسطینی صفا روز یکشنبه به نقل از بیانیه مطبوعاتی حماس گزارش داد: درخواست حماس از عربستان سعودی این است که مانع تکرار سفر "سازشکارانۀ " انور عشقی به اسرائیل شود. 

قدردانی حماس از مردم عربستان
حماس از مردم عربستان به علت مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل قدردانی کرد و افزود: اسرائیل از چنین سفرهای سازشکارانه ای برای پایمال کردن بیش از پیش حقوق ملت فلسطین و زمینه سازی برای عادی سازی روابط با دیگر کشورهای اسلامی سوء استفاده می کند.
انور عشقی که هم اکنون رئیس مرکز مطالعات راهبردی خاورمیانه است، روزجمعه اول مرداد ماه 1395 (22 ژوئیه 2016) در صدر هیأتی به اسرائیل سفر و با گروهی از نمایندگان کنست (پارلمان اسراییل) دیدار کرد.
هشتگی با عنوان # سعودی ها – مخالف – عادی سازی روابط" دیروز، شنبه، در شبکه های اجتماعی در عربستان منتشر شد که کاربران هدف از انتشار این هشتگ را اعلام مخالفت مردم با سفر انوری عشقی به اسرائیل عنوان کردند.

214 ـ 211

پربیننده ترین خبرها