برنامه تروریست‌ها برای حمله جدید به انگلیس

برنامه تروریست‌ها برای حمله جدید به انگلیس
يکشنبه 10 مرداد 1395 - 23:04

رئیس پلیس پایتخت انگلیس درباره احتمال وقوع حملات تروریستی جدید در این کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "برنارد هوگان هاو" روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه تلگراف گفت: نمی توانم تضمین کنم که حملات تروریستی جدیدی در انگلیس اتفاق نخواهد افتاد.
وی خاطرنشان کرد: من از نگرانی مردم درباره احتمال وقوع حملاتی مشابه حملات تروریستی اخیر اروپا مطلع هستم و می دانم که مردم از من به عنوان افسر پلیس انتظار تأمین امنیت آنها را دارند ولی من از این می ترسم که نتوانم به وظایفم به نحو احسن عمل کنم . ما از چند سال پیش در حالت آماده باش به سر می بریم و حالت آماده باش به این معناست که احتمال وقوع حملات تروریستی بسیار زیاد است و شاید در هر زمانی اتفاق بیفتد.
هوگان افزود: پلیس انگلیس از روز 22 مه 2013 که یک نظامی انگلیسی به نام لی ریگبی به دست اسلامگرایان افراطی کشته شد، چند حمله تروریستی را خنثی کرده است که یکی از این حملات برای کشتن افسران پلیس غرب لندن طراحی شده بود.
رئیس پلیس لندن خاطرنشان کرد: همکاری پلیس و سرویس های اطلاعاتی انگلیس برای تأمین امنیت عمومی در جریان است و از سوی دیگر قانون و مقررات ویژه حمل اسلحه مانع دست یابی تروریست ها به اسلحه شده است. 
هوگان گفت: روابط مردم و پلیس انگلیس بسیار خوب است به طوری که بسیاری از نیروهای پلیس با خود اسلحه حمل نمی کنند و همین امر باعث می شود که مردم گوش و چشم دولت باشند.

214 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها