زخم صهیونیستها از مقاومت غزه التیام نیافته است

زخم صهیونیستها از مقاومت غزه التیام نیافته است
يکشنبه 17 مرداد 1395 - 13:38

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هنگام دیدار با خانواده های نظامیانی که در عملیات یکسال قبل علیه غزه کشته شدند، با دشنام و توهینهای خانواده های خشمگین غافلگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی با بیان عبارات " نتانیاهو در دیدار با خانواده قربانیان در جنگ غزه غافلگیر شد "، تصاویری از این دیدار را پخش کرد.
" یورام طال " که فرزندش در عملیات غزه کشته شده با خشم و فریاد به خبرنگاران گفت: از مردمی که "دمکراسی اسرائیل" آنها را به مسخره گرفته فیلم برداری کنید.
براساس اعلام تلویزیون صهیونیستی، خانواده های صهیونیست های کشته شده درآخرین تجاوز علیه غزه، درسالگرد این عملیات و درآستانه انتشار گزارش بازرس دولت در خصوص این تجاوز، برای ابلاغ پیام خود به نخست وزیر تجمع کردند.
یورام طال با خشم خطاب به نتانیاهو بیان کرد: من تاوان به این سنگینی را بخاطر سیاستهای توپرداختم. تو نمی توانی همه رسانه ها را تحت کنترل خودت قراردهی، لازم است کمیسیون تحقیقاتی برای بررسی شکست اخیر در غزه تشکیل شود.
درحالی که نتانیاهو به این فرد گفت،"من شما را درک می کنم "، یورام طال محل سخنرانی نخست وزیر را ترک کرد و فریاد زد: تو راستگو نیستی ما هیچ یک از گفته های تو را باور نمی کنیم.
یورام به نتانیاهو اشاره کرد و افزود: مردی که در حال سخنرانی است فاقد ارزش و آرمان است. وی به " دمکراسی اسرائیل" لطمه می زند.
وی بیان کرد: نتایناهو گزینه مناسبی برا تصدی کرسی نخست وزیری اسرائیل نیست.ا ین را بخاطر از دست دادن فرزندم نمی گویم.
گزارشگر اسرائیلی گفت: پدر یکی دیگر از نظامیان کشته شده در جنگ غزه در هنگام سخنرانی نتانیاهو خشمگین شده و به سخنان نخست وزیر در توجیه عملیات علیه غزه فریاد اعتراض سر داد.
وی گفت: توجیهات تو غیر قابل قبول است. حرفهای تو ذهن را مشوش می کند.
سندرا مات زنی که پسرش در این عملیات کشته شده بود هم با چشمی گریان به خبرنگار شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: سخنان نتانیاهو خانواده ها را بسیار عصبانی کرد. وی همه راهها را که به محاکمه و حسابرسی او منجر می شود مسدود کرد.این درست نیست که خون این جوانان تباه شد. پسر من 19 سال بیشتر نداشت که زندگیش را تقدیم آرمانهای اسرائیل کرد.
وی افزود: درست نیست که من و خانواده های حاضر در خصوص علل اشتباهاتی که به کشته شدن فرزندانمان منجر شد بدون جواب بمانیم.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات نتانیاهو را پخش کرد.
نتانیاهو گفت: همه تلاشم را برای حفظ جان نظامیان از خطرات را با توجه به صلاحیتهای دیپلوماسی و نظامی و بکار بستم.

پربیننده ترین خبرها