اعتراض متفاوت جودوكار مصری به حریف صهیونیست! +ویدیو

شنبه 23 مرداد 1395 - 12:09

جودوکار مصری پس از باخت در مقابل جودوکار رژیم صهیونیستی در بازیهای المپیک، تنها اقدامی که می‌توانست به نشانه اعتراض انجام دهد این بود که با حریف خود دست ندهد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "سی ان ان" عربی، اسلام الشهابی جودوکار مصری دسته به اضافه یکصد کیلوگرم، نتیجه را به ساسون اور جودوکار رژیم صهیونیستی واگذار کرد.
برپایه این گزارش، الشهابی بعد از پایان مسابقه از دست دادن با حریف صهیونیست خودداری کرد.
ورزشکاران مصری معمولا در پایان مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در بازیهای المپیک دست می‌دهند.
این درحالی است که ورزشکاران اکثر کشورهای اسلامی و عربی در مسابقه‌های بین‌المللی همواره برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین و تأکید بر این موضوع که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند، از مسابقه با حریفان صهیونیست خودداری می کنند.
وزیر ورزش مصر در توجیه رقابت ورزشکاران این کشور با حریفان صهیونیست در مصاحبه با "سی ان ان" گفته است: "تیم مصر به قوانین المپیک متعهد است، و ورزشکار مصری از مسابقه با همتای اسرائیلی خود کناره گیری نخواهد کرد".
پیش از این، پنج ورزشکار مرد و زن عرب از رقابت با ورزشکاران مرد و زن صهیونیست خودداری کرده بودند، که آخرین آنها "جود فهمی" ورزشکار زن سعودی بود که با اعلام آسیب دیدگی از مسابقه کنار کشید، اما برخی گزارشهای رسانه‌ای حاکی است که وی به احتمال زیاد برای روبرو نشدن با حریف صهیونیست خود، با مطرح کردن موضوع آسیب دیدگی از ادامۀ مسابقات کنار کشید.
6 ـ 211

پربیننده ترین خبرها