تروریست ها در حلب محاصره شده اند+فیلم

شنبه 23 مرداد 1395 - 16:11

حلب(العالم) – خبرنگار شبکه خبری "العالم" در حلب گزارش داد که گروه های تروریست در منطقه "تجمع الکلیات" محاصره شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه حملات هوایی و گلوله باران توپخانه ای خود را به مواضع گروه های تروریست در "حی الراموسه" و "دانشکده هوایی" گسترش داده اند.
منطقه حی الراموسه شاهد درگیری های پراکنده و تجمع الکلیات شاهد حملات هوایی است.
ارتش سوریه در حی الراموسه با تیربارهای سبک و همچنین نیمه سنگین با تروریست ها درگیر شد و تانک های ارتش تحرکات تروریست ها را هدف قرار داد.
درگیری شدیدی در منطقه پل راموسه و ورودی دانشکده فنی هوایی رخ داد و ارتش سوریه برخی از گروه های تروریست که قصد نفوذ به طرف بخش قدیمی حلب را داشتند در هم کوبید.
این ارتش یک تانک گروه های تروریست را در داخل ان دانشکده با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.
همچنین گروه های تروریست کوشیدند تا برای کاهش فشار ارتش سوریه بر خود چند جبهه را در این منطقه بگشایند خصوصا که در داخل منطقه "مجمع الکلیات" محاصره شده اند. 
ارتش سوریه قبل از شروع ساعت صفر توسط گروه های تروریست آنان را هدف قرار داد که شماری از تروریست ها که قصد حفر تونل اطراف "قلعه حلب"، "کاخ دادگستری" و میدان "سبع بحرات" برای منفجر کردن آن را داشتند، کشته شدند.  
حملات هوایی ارتش سوریه علیه گروه های تروریست در الراموسه افزایش یافته و دود از این منطقه به هوا برخاسته است، ارتش سوریه همچنین در مسیرگروه های تروریست در ورودی دانشکده فنی هوایی کمین نصب کرده تا قادر به تحرک نباشند.

206-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها