به این کودک نزدیک نشوید! + فیلم

شنبه 23 مرداد 1395 - 18:42

شیراز (العالم) – یکی از خانواده های ایرانی اهل "شیراز" مرکز استان "فارس" دارای پسری است که بدنش مانند آهن ربا فلزات را جذب می کند.

خبرنگار العالم گزارش کرد این کودک 10 ساله که ابوالفضل نام دارد، می گوید، به من پسر آهن ربایی می گویند چون بدنم مانند آهن رباست.  
خانواده کودک نیز در این باره گفتند: این موضوع به شکل تصادفی کشف شد؛ ابو الفصل مدتی قبل کارتونی درباره توانمندی آهن ربا می دیدید و کوشید از آن تقلید کند، وقتی فلزات را روی بدنش قرار داد ناگهان دریافت به بدنش می چسبد.
ابوالفصل هم  می گوید، از این مساله شگفت زده شدم، به من گفتند بدنت کثیف است، خوب حمام کردم وقتی بیرون آمدم دیدم قدرت جذب من دو برابر شده است.
قاشق، چنگال، قیچی، ساعت، موبایل فلزی، اتو و حتی صندلی فلزی به بدن ابوالفضل می چسبد. 
پدر ابو الفضل در این باره گفت: اگر پسرم تمرکز کرده و نفس خود را برای مدت طولانی حبس کند، قدرتش بیشتر می شود، در این زمینه تحقیق کردم، دیدم مورد مشابهی در "گینس" وجود دارد، مرد فلزی که توانست 52 قاشق را به بدن خود بچسباند، دارم تلاش می کنم پسرم را تمرین دهم تا این رکورد را بشکند.  
والدین ابوالفضل علت واقعی این حالت را نمی دانستند تا اینکه دریافتند مادر بزرگ وی نیز این حالت را دارد.  
مادربزرگ ابو الفضل گفت: وقتی ابوالفضل را دیدم خودم را آزمایش کردم دیدم که من نیز شبیه او هستم.  
این پسر که 48 قطعه فلزی را به خود جذب کند، قرار است به همراه خانواده اش تحت آزمایش های پزشکی قرار گیرند تا سبب خاصیت آهن ربایی آنان مشخص شود. 

206-201-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها