کشتار دانش آموزان مدرسه ای در شمال یمن

کشتار دانش آموزان مدرسه ای در شمال یمن
شنبه 23 مرداد 1395 - 23:22

العالم - سازمان پزشکان بدون مرز امروز (شنبه) از کشته شدن دستکم 10 کودک یمنی در اثر بمباران بمب افکن های ائتلاف سعودی در شمال یمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش انصارالله نیز در بیانیه ای با محکوم کردن بمباران مدرسه ای در شمال یمن توسط بمب افکن های سعودی - آمریکایی اعلام کرد: دستکم 10 کودک یمنی در حمله هوایی ائتلاف عربی به مدرسه ای در منطقه "جمعه بن فاضل" شهر حیدان یمن جان خود را از دست دادند.
سازمان پزشکان بدون مرز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: این سازمان امروز در منطقه استان صعده پذیرای 21 زخمی و ده کشته بود که همه آنها کمتر از 15 سال سن داشتند و در حال امتحان دادن بودند.
"ملاک شاهر" مسوول واحد رسانه ای سازمان پزشکان بدون مرز گفت: افراد مجروح به بیمارستان الجمهوری در شهر صعده انتقال داده شدند که این سازمان نیز در آن فعال است.
محمد عبدالسلام یکی از مقامات بلندپایه جنبش انصارالله در صعده، ائتلاف عربی آمریکایی به سرکردگی عربستان را عامل این حمله دانست .
سخنگوی ائتلاف تاکنون در مورد این حمله هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.
عربستان و همپیمانان عربی - آمریکایی آن از ششم فروردین سال گذشته (94) تاکنون هزاران حمله هوایی علیه مردم یمن انجام داده اند که در اثر آن بیش از هشت هزار یمنی کشته و نزدیک به 20 هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

209-201-9 

پربیننده ترین خبرها