مشارکت روسیه در تامین امنیت پرواز های مصر

مشارکت روسیه در تامین امنیت پرواز های مصر
سه شنبه 26 مرداد 1395 - 19:28

العالم - رییس سازمان فرودگاه ها و هوانوردی مصر اعلام کرد که کشورش بالاترین استانداردهای امنیت و ایمنی را بدون ایجاد محدودیت برای مسافرین اجرا می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اسماعیل ابو العز" خاطرنشان کرد: تلاش گسترده ای برای ساخت زیربنای لازم در خصوص تامین ایمنی، امنیت و خدمات در تمام فرودگاه های مصر به عمل آمده است.
وی در گفت و گو با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه ادامه داد: روسیه کشور دوست ما بوده و همکاری آن با ما بیشتر از 60 سال قدمت دارد که نشانه های آن را می توان در "سد العالی" و "دانشگاه روسی شهر بدر" یافت. 
ابو العز تصریح کرد: سازمان هواپیمایی مصر بهمن ماه 1394 (فوریه 2016 ) در چارچوب بزرگترین قرارداد تاریخ هوایی کشور قراردادی با شرکت های روسی برای احداث 21 ایستگاه راداری امضا کرد که آسمان مصر را به طور کامل پوشش داده و امنیت آن را بیش از گذشته تامین می کند.
وی ادامه داد: وسایل و دستگاه های امنیتی موجود در تمام فرودگاه های مصر دارای استانداردهای ویژه جهانی بوده و حتی وارد کنندگان و سازندگان آن در جهان اندک هستند، شرکت های روسی در آخرین دیداری که در روزهای اخیر انجام شد، فناوری بسیار پیشرفته ای از جمله "نانوتکنولوژی" را ارائه دادند که دقت آن تا 99 درصد می رسد.
اسماعیل ابو العز گفت: این دستگاه ها قادر به کشف ترقه تا بمب هستند لذا ما فقط دستگاه های موجود را به روز نمی کنیم بلکه همسو با زمان جدیدترین دستگاه های موجود در جهان را مورد استفاده قرار می دهیم.     

206

پربیننده ترین خبرها