صهیونیست ها مدعی شدند:

حضور تیم عملیاتی حزب الله در کرانه باختری!

حضور تیم عملیاتی حزب الله در کرانه باختری!
سه شنبه 26 مرداد 1395 - 23:11

العالم - مقام های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که چند هسته عملیاتی وابسته به حزب الله لبنان را درکرانه باختری بازداشت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی "شاباک" مدعی شد که چند هسته عملیاتی وابسته به جنبش حزب الله لبنان را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

شاباک اعلام کرده است که با همکاری ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی اعضای این هسته های عملیاتی را که حزب الله آنها را از طریق پایگاه ارتباط جمعی فیسبوک جذب کرده بود و سعی در اجرای عملیات های ضد صهیونیستی داشتند، بازداشت کرده است.

شاباک همچنین مدعی شده است که این هسته های عملیاتی از طریق یگان "133" جنبش حزب الله جذب شده اند و شخصی به نام "بلال" که از اعضای این یگان است، اعضای این هسته ها را جذب کرده است و فردی به نام "محمد ابو جدیان" مقیم نوار غزه مسئولیت تشکیل هسته دیگری در نوار غزه را داشته است.

در همین راستا، پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت اعلام کرد که یک تیم عملیاتی در منطقه قلقیلیه بازداشت شده است که قصد اجرای عملیات علیه یگان های ارتش صهیونیستی را داشته است و فرمانده این تیم عملیاتی فردی به نام "مصطفی کمال هندی" از اهالی شهر قلقیلیه بوده است.

این روزنامه نوشت که تیم عملیاتی مذکور سعی در جمع آوری اطلاعات لازم برای اجرای عملیات علیه یگان های ارتش صهیونیستی را داشته است.

پربیننده ترین خبرها