ال سعود کودک یکساله یمنی را به شهادت رساند+ویدئو

سه شنبه 26 مرداد 1395 - 23:13

یمن (العالم) – جنگنده های رژیم آل سعود با به شهادت رساندن 16 شهروند از جمله یک کودک یک ساله، جنایت جدیدی را در روستای "المدید" در ناحیه "نهم" واقع در استان "صنعا" در شمال یمن مرتکب شد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری "العالم"، جنگنده های سعودی خانه شیخ "محسن عاصم" از شخصیت های این منطقه و دیگر خانه های مردم را هدف قرار دادند. 
در حمله جنگنده های سعودی 16 شهروند یمنی از جمله یک کودک یک ساله شهید و 25 نفر دیگر زخمی شدند.
چند روز قبل نیز جنگنده های سعودی یک بازار و خانه های مردم را در روستای "العذری" در ناحیه نهم هدف قرار دادند که به شهادت و مجروح شدن 30 نفر منجر شد. 
صدها حمله هوایی جنگنده های آل سعود در ماه های گذشته به منطقه نهم باعث انهدام و تخریب هزاران ساختمان از جمله مدارس، خانه ها، موسسات مختلف، قطع راه ها و تخریب پل های میان صنعا، نهم و "مأرب" شده است. 

شهادت یک زن و 3کودک دربمباران جنگنده های سعودی
همچنین یک زن و 3 کودک در حمله هوایی جنگنده های سعودی به منطقه "جبل قرن لوط" در ناحیه "بنی حارث" صنعا به شهادت رسیده و 17 نفر نیز زخمی شدند. 
یکی از شهدا کودکی یک ساله بود که جسد وی پس از آنکه هواپیماهای جنگی آل سعود دو خانه را بر سر ساکنانشان ویران کردند، از زیر آوار بیرون آورده شد. 
این جنایت چند ساعت پس از بمباران بیمارستان شهر "عبس" در استان "حجه" رقم خورد که 25 شهید و دهها مجروح از جمله چند کودک و پزشک به جا گذاشت.
سازمان پزشکان بدون مرز کشتار دربیمارستان شهر عبس را جنایت جنگی خواند و اعلام کرد که یک پزشک اسپانیایی هم در این بیمارستان کشته شده است.  

206-211-9

پربیننده ترین خبرها