یمنیها 19 تانک و زره پوش عربستان را منهدم کردند+تصاویر

یمنیها 19 تانک و زره پوش عربستان را منهدم کردند+تصاویر
سه شنبه 26 مرداد 1395 - 23:20

واحد رسانه ای نبرد در یمن، صحنه های جدیدی از دو روستای قمر و الخل در استان جیزان عربستان پخش کرد که در آنها 19 زره پوش و تانک نیروهای سعودی منهدم شده توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صحنه های به نمایش گذاشته شده از روستای قمر نشان می دهد بیشتر ساختمان های مسکونی در نتیجه دهها حمله هوایی جنگنده های سعودی به منظور بازپس گیری روستا کاملا ویران شده اند.
نیروی زمینی عربستان همزمان با آن اقدام به پیشروی کرد اما با شکست مواجه شد و به دنبال آن تلفات نیروهای سعودی دوچندان شد.
شایان ذکر است ارتش عربستان روستای قمر و سایر روستاهای مرزی را پس از بیرون راندن ساکنان شان به اردوگاه های نظامی تبدیل کرده است، اما پس از آن ارتش و کمیته های مردمی یمن بر آنها تسلط یافتند.
در گوشه ای از روستای قمر چهار زره پوش و تانک از نوع أبرامز به چشم می خورد که هنگام تلاش ارتش عربستان برای بازپس گیری روستا منهدم شده اند و به دلیل گذشت چند ماه از انهدام شان آثار زنگ زدگی بر روی بدنه تانکها به چشم می خورد.
در صحنه دیگری یک تانک کاملا منهدم شده و دو زره پوش از بین رفته در کنار یکدیگر در خارج از روستای قمر به چشم می خورد.
اما در روستای الخل که در نزدیکی روستای قمر واقع شده است، یک زره پوش متعلق به گارد مرزی عربستان دیده می شود که به با مین زمینی منفجر شده بود و در کنار آن یک خودرو نظامی دیده می شود.
سرهنگ حسن غشوم فرمانده گارد مرزی عربستان در منطقه الحرث در این خودرو نظامی کشته شد.
در صحنه دیگری از روستای الخل، دو جنگ افزار سعودی منهدم شده در اطراف این روستا دیده می شود.
واحد رسانه ای نبرد در یمن در بخشی از فیلمی که منتشر کرده است، بالگرد شناسایی نیروهای سعودی دیده می شود که در حال پرواز بر فراز منطقه الخوبه در جیزان سرنگون شده بود.

 

 209-211-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها