رسانه های سوئد فاش کردند:

سوء استفاده جنسی از کودکان پناهجو در سوئد

سوء استفاده جنسی از کودکان پناهجو در سوئد
پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 - 12:39

رسانه های سوئدی فاش کردند: کودکان پناهجو در سوئد از مدارس ربوده شده و مورد سوء استفاده جنسی باندهای مافیا قرار می گیرند اما پلیس برای مقابله با این پدیده اقدامی نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های سوئد اعلام کردند: کودکان پناهجویی که در شهر مالمو در جنوب سوئد زندگی می کنند، در دام مافیای قاچاق انسان می افتند و از این کودکان سوء استفاده جنسی می شود.

روزنامه "افتونبلادِت" چاپ سوئد به نقل از مدیر یکی از مدارس جنوب این کشور نوشت:  پناهجویان دختر و پسری که در مدارس مالمو تحصیل می کنند، از حیاط مدرسه ربوده می شوند تا از آنها به عنوان برده جنسی استفاده شود.

این مدیر مدرسه که نامش را فاش نکرد، افزود: پلیس مالمو با وجود دریافت شکایات متعدد درباره ربودن کودکان پناهجو از مدارس این شهر، اهمیتی به این موضوع نمی دهد و به تازگی تحقیقاتی را درباره ربوده شدن یک کودک پناهجو آغاز کرده است.

لیزا گرین هماهنگ کننده امور مبارزه با قاچاق انسان در منطقه اسکونا در جنوب سوئد نیز در مصاحبه با روزنامه "سیدسوِنسکان" خبر سوء استفاده جنسی از کودکان پناهجو را تأیید کرد.

گرین گفت: ما در سال 2014 میلادی حدود 40 فقره کودک ربائی را به پلیس اطلاع دادیم ولی تعداد کودکان پناهجویی که در جنوب سوئد برای سوء استفاده جنسی ربوده شده اند، خیلی بیشتر از این آمار است.

214-6

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها