ویدیو: بلایی که ارتش سوریه بر سر تروریست های حلب آورد

يکشنبه 31 مرداد 1395 - 20:54

سوریه (العالم) – نبرد ارتش سوریه و هم پیمانانش با گروه های تکفیری در اطراف "دانشکده های ارتش" و "الراموسه"، در جنوب غرب حلب، ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از سوریه، ارتش این کشور درعملیاتی مواضع تروریست ها را در غرب حلب در هم کوبید. در این حمله نیروی هوایی ده ها بار به مواضع تروریست ها در محور "القراصی"، "تل القرع" و "تل الصنوبرات" در جنوب این شهر حمله کرد که در نتیجۀ آن، ده ها تروریست کشته و زخمی و چند خودروی آنان نیز منهدم شد.   
کشته شدن 10 سرکرده تروریست ها

حمله هوایی به ستون خودروها و زره پوش های تروریست ها در محور "سراقب" در حلب به کشته شدن دهها تروریست منجر شد. 
گروه های تکفیری اعتراف کردند "ابو لیث التونسی"، سرکرده گروه موسوم به انصار الاسلام و 60 تروریست مسلح، از جمله 10 سرکرده آنان، در یک هفته گذشته در این منطقه کشته شده اتند.  
همچنین، ارتش سوریه و همپیمانانش با پیشروی در جنوب غرب شهر "داریا" در استان "ریف دمشق" و درگیری با تروریست های مسلح شماری از آنان را از پا درآوردند و بر چند ساختمان نزدیک خط آهن این منطقه مسلط شدند.

دفع حمله گروه های تکفیری    
ارتش سوریه و هم پیمانانش حمله گروه های تکفیری به محور "معان الزلاقیات" در شمال "حماه" را خنثی کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از مهاجمان و انهدام خودروهای آنان منجر شد.
ارتش سوریه با موشک هدایت شونده یک خودروی تکفیری ها را در جاده روستای "الحمیدیه" در حومه "قنیطره" هدف قرار داد که خودرو منهدم و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

انهدام 5 خودروی تروریست ها در دیرالزور
همچنین ارتش سوریه مواضع تروریست ها در "حی الوعر" شهر "حمص" را هدف قرار داد و 5 خودرو و مواضع آنان را در منطقه کوهستانی در شهر "دیرالزور" را منهدم کرد.     
گروه های تکفیری برای وادار ساختن اهالی "حی السحاری" شهر "درعا" برای حمایت نکردن از ارتش سوریه، دهها گلوله به این شهر شلیک کردند که دو نفر شهید، 7 نفر زخمی و خسارات مادی به املاک و خانه های مردم وارد شد. 
 

206-211-220

پربیننده ترین خبرها