متجاوزان سعودی در تیررس تک‌تیراندازان یمنی+فیلم

دوشنبه 1 شهريور 1395 - 22:15

یمن (العالم)- همزمان با ادامه تجاوزگری‌های ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن، نیروهای یمنی ضمن جلوگیری از پیشروی مزدوران سعودی در شهرهای نهم و تعز، خسارت سنگینی به آنها وارد کردند.

به گزارش شبکه العالم، در حالی که ائتلاف سعودی به تجاوزگری علیه مناطق مختلف یمن و هدف قراردادن منازل شهروندان یمنی و زیرساخت‌های یمن همچنان ادامه می دهد، نیروهای یمنی توانستند پیشروی مزدوران سعودی را در شهر نهم در صنعا و تعز متوقف سازند که در نتیجه آن ده‌ها مزدور کشته و زخمی شدند؛ تک‌تیراندازن یمنی همچنین شماری از نظامیان سعودی و مکان استقرار آنها را در نجران هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، سعودی ها همچنان غیرنظامیان یمنی را در مناطق مختلف هدف قرار می دهند و این‌بار مناطق مسکونی آنها را نیز در شرق شهر تعز هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن ده‌ها منزل مسکونی و منازل مجاور آن خسارت دید.

جنگنده های متجاوز سعودی مناطقی را در استان الحدیده و نهم در صنعا هدف قرار دادند و پل ارتباطی میان استان های اب و تعز موسوم به "الجعدی" را ویران کردند. متجاوزان سعودی به مناطقی در ستان الجوف نیز حمله کردند که در نتیجه آن چند شهروند یمنی قربانی شد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مانع پیشروی مزدوران سعودی به سوی جبل حریم در شهر نهم در صنعا شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از این مزدوران انجامید و یک دستگاه خودروی نظامی آنها در منطقه ملح به همراه سرنشینان آن منهدم شد.

براساس این گزارش، "ابومسلم الجزائری" مسئول هماهنگی و اتحاد عناصر داعش در یمن و ابوطلحه موریتانیایی همراه ویژه وی و 6 تن از محافظانش در عملیات ویژه نیروهای یمنی در غرب شهر تعز به هلاکت رسیدند.

رسانه های مردمی یمن نیز تصاویری از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی در منطقه صبرین منتشر کردند.
براساس این گزارش نیروهای یمنی دو سرباز سعودی را در نجران هدف قرار دادند و یک خودروی نظامی سعودی ها را منهدم کردند؛ نیروهای یمنی با موشک "زلزال 3" پایگاه نظامیان سعودی را در نجران هدف قرار داند.

213-9

پربیننده ترین خبرها