حزب الله حملۀ تروریستی در استان کربلا را محکوم کرد

حزب الله حملۀ تروریستی در استان کربلا را محکوم کرد
دوشنبه 8 شهريور 1395 - 22:31

العالم - حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی در استان کربلا را که یک جشن عروسی را هدف قرار داد، محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای دربارۀ انفجار تروریستی در استان کربلا که 23 شهید و شماری مجروح بر جا گذاشت، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، به بازماندگان شهدا تسلیت گفت.

پایگاه العهد لبنان در این باره نوشت: حزب الله این انفجار را برگ دیگری از کارنامۀ تروریسم تکفیری دانسته که بر اساس تنفر از انسانیت انجام می شود و تلاش دارد که پیوسته شادی ها را به عزا و تبسم ها را به حزن و درد تبدیل کند.

حزب الله همچنین تأکید کرده که این تفکر به هیچ وجه با اسلام پیوندی ندارد.

این بیانیه می افزاید: «تروریست هایی که هر روز جنایتی در جهان اسلام و عرب مرتکب می شوند، از مکتب سیاهی سر بر می آورند که برخی کشورهای منطقه از آن حمایت می کنند؛ این مکتب در خدمت برخی ابرقدرت هاست که امنیت و آرامش را برای جوامع ما نمی خواهند».

در ادامۀ بیانیۀ حزب الله آمده است: «ملت های جهان باید در برابر این طاعون رو به گسترش بایستند و قاطعانه جنایت کاران و حامیان پروژه های تروریستی آنان را محکوم کنند تا جهان از خطری که آینده اش را تهدید می کند، نجات یابد».

یکی از اعضای شورای استان کربلا روز دوشنبه اعلام کرد 2 تروریست انتحاری با منفجر کردن خود در منطقۀ عین التمر این استان، دست کم 23 نفر را به شهادت رساندند و ده ها نفر دیگر را مجروح کردند. نیروهای امنیتی عراق موفق شدند 3 تروریست انتحاری دیگر را پیش از آنکه خود را منفجر کنند، از پا درآورند.

 201 220
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها