سفر تفریحی پادشاه مغرب به فرانسه با 300 همراه!

سفر تفریحی پادشاه مغرب به فرانسه با 300 همراه!
سه شنبه 9 شهريور 1395 - 22:41

سفر ملک محمد ششم پادشاه مغرب به همراه 300 تن از همراهانش به شهرک بیتز در نزدیکی پاریس باعث شده است تا مدیریت آب این روستا که از کمبود آب رنج می برد، اقدام به اتخاذ تدابیر ویژه ای نموده و آب رایگان در اختیار ساکنان قرار دهد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه لوپاریزین چاپ پاریس نوشت سفر تابستانی محمد ششم پادشاه مغرب به شهرک بیتز فرانسه باعث شده است فشار آب این روستا کم شود. این در حالی است که مردم این شهر قبلا به آب قابل شرب دسترسی نداشتند.
سایت مغربی "هسپرس" به نقل از این روزنامه فرانسوی نوشت، اهالی شهرک بیتز در حومه پاریس که پادشاه مغرب برای گذارندن تعطیلات خود به آنجا سفر کرده است اظهار داشتند پیام هایی از شرکت توزیع کننده آب شرب دریافت کرده اند که از آنها خواسته شده است از مصرف آب لوله کشی خودداری کنند.
به گفته این منبع، درخواست مذکور به دلیل افزایش میزان مصرف آب و نامتناسب بودن آن با توان تأمین شرکت بوده است.
لوپاریزین نوشت: علت کمبود آب و کم شدن میزان آب منازل این شهرک، استقرار پادشاه مغرب و 300 تن از همراهانش در این روستا می باشد.
منبع مذکور همچنین تأکید کرد: با توجه به اینکه این شهرک به علت ضعف منابع آبی، به طور کلی همواره از کمبود آب رنج برده است، شرکت آب منطقه، تدابیر ویژه ای برای کاهش فشار بر سیستم آبرسانی اتخاذ کرده است.
لوپاریزین افزود: شرکت آب منطقه، اقدام به توزیع بطری آب میان شماری از اهالی شهرک و همچنین ادارات و مراکز عمومی کرده است. علاوه بر این، تانکرهای سیاری را برای تأمین آب ساکنان تأمین کرده است.
216

پربیننده ترین خبرها