یک منبع اطلاعاتی فاش کرد؛

جانشین فرمانده چچنی داعش از تاجیکستان آمد

جانشین فرمانده چچنی داعش از تاجیکستان آمد
يکشنبه 14 شهريور 1395 - 09:02

یک منبع اطلاعاتی گفت که گروه تروریستی داعش، به جای "ابو عمر چچنی" که اخیرا به هلاکت رسید، "حلیموف تاجیکستانی" را به عنوان فرمانده نظامی خود منصوب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، این منبع اطلاعاتی روز شنبه به پایگاه "السومریه نیوز" عراق گفت: "اطلاعات دریافتی از درون گروه تروریستی داعش نشان می دهد که این گروه، پس از کشته شدن ابو عمر چچنی، فرمانده نظامی سابق خود، گلمراد حلیموف را جانشین وی کرده است".
وی خاطرنشان کرد: "داعش از بیم آنکه وی نیز مثل دیگر رهبران برجسته گروه با حمله هوایی ائتلاف بین المللی کشته شود از اعلام رسمی انتصاب وی خودداری می کند".
این منبع آگاه که خواست نامش فاش شود، افزود: "اغلب فرماندهان داعش در سوریه مستقر هستند. آنها برای اداره امور نینوا، از فرماندهان رده دوم و سوم و تعداد بسیار اندکی از فرماندهان رده اول استفاده می کند. این دسته از فرماندهان نیز از بیم آنکه شناسایی و ترور شوند در موارد بسیار نادر خود را نشان میدهند."
ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم در عراق در تاریخ 15 مارس 2016 (25 اسفند 94) از هلاکت "ابو عمر چچنی"، فرماندۀ نظامی تروریستی داعش، خبر داد. چچنی از مهمترین رهبران "داعش" بود.

208-220-9

پربیننده ترین خبرها