ویدیو: محافظ سیسی جان کری و اینترنت را به هم ریخت!

سه شنبه 16 شهريور 1395 - 20:00

به دنبال انتشار فیلمی از محافظ سیسی که هنگام ملاقات کری با رییس جمهور مصر، از وزیر خارجه آمریکا می پرسد که "آیا موبایل دوربین‌دار داری؟" کاربران شبکه های اجتماعی با ایجاد هشتگی به همین مظمون به این رفتار ناشیانه واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال این ماجرا فعالان شبکه های اجتماعی با ایجاد هشتگی با عنوان "آیا موبایل دوربین دار داری؟"، واکنش های متفاوتی نسبت به برخورد محافظ سیسی با کری نشان داده اند.

زید شکری، یکی از کاربران مصری، در این خصوص نوشت: «این سوال نشانه فاصله مصر و سیسی از جهان است، فاصله ای رعب آور».
کاربری به نام احمد موسی هم نوشت: «مشکل چیست؟ حق دارد که بپرسد و بازرسی کند».
کاربر دیگری نوشت: «باید خدا را شکر کنیم به وی نگفت سیم کارت موبایلت را در بیاور».
همچنین کاریکاتوری در این باره منتشر شده اس که نشان می دهد محافظ سیسی از کری می پرسد: «آیا موبایل دوربین دار داری»؟ کری پاسخ می دهد: «آری». سپس، محافظ به وی می گوید: «خوب؛ از من عکس بگیر».
کاربر دیگری با تمسخر سطح فهم محافظ سیسی نوشته است: «اشکال ندارد کری؛ بچه دبیرستانی ها هم می دانند که علاوه بر موبایل حتی خودکارهایی هست که دوربین دارد و عکس می اندازد»!  
گفتنی است فعالان شبکه های اجتماعی ویدیویی را منتشر کردند که نشان می دهد یکی از محافظان شخصی عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر، از جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، می پرسد که آیا موبایل دوربین دار دارد؟

این اتفاق قبل از ملاقات کری با سیسی در دهلی نو، پایتخت هند، رخ داده است.
پایگاه «راشا تودی» نیز نوشت محافظ سیسی جلوی ورودی سالن استقبال که رییس جمهور مصر در آنجا بود، به انگلیسی از کری پرسید «آیا موبایل دوربین دار دارید»؟  کری نیز نگاهی به وی می اندازد و می گوید: «چه چیز؟»، سپس وارد سالن می شود.  
کری دو سال قبل، پیش از ملاقات با سیسی در قاهره، توسط محافظان او بازرسی شده بود.
 

206-211-220

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها