لشکر100هزارنفری سعودی برای جنگ باایران برسرمنا

لشکر100هزارنفری سعودی برای جنگ باایران برسرمنا
سه شنبه 16 شهريور 1395 - 20:20

آل سعود برای بی گناه جلوه دادن خود در رقم زدن فاجعه منا و متهم کردن ایران در این حادثه، لشکر سایبری 100 هزار نفری خود را فعال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، عربستان سعودی در واکنش به پیام حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، به مناسبت سالگرد فاجعه منا و برای سلب مسئولیت از خود در قبال این فاجعه عظیم، بار دیگر لشکر تویتری خود را با هدف گمراه کردن افکار عمومی و دروغ پراکنیبه خدمت گرفته است.
نظام آل سعود که به دلیل بی کفایتی و سهل انگاری، در فاجعه منا و مسجد الحرام هزاران زائر بیت الله الحرام را به خاک و خون کشیده و خانواده های آنها را داغدار کرده است، هیچ گونه مسئولیتی را در قبال این وقایع دردناک نمی پذیرد.
لشکر تویتری آل سعود با همین هدف هشتگی را با عنوان # ایران-سبب- کارثة- منی (ایران عامل فاجعۀ منا) به راه انداخته و همه کاربران عربستانی را برای تبلیغ این هشتگ فراخوانده است تا بدین طریق مسئولیت فجایع منا و مسجد الحرام را از دوش نظام سعودی بردارد و متوجه ایران کند.
محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان از زمان به قدرت رسیدن پدرش یک لشکر توییتری 100 هزار نفری را اجیر کرده است تا با تبلیغ فضایل نداشتۀ پسر شاه سعودی راه را برای نشستن وی بر روی تخت پادشاهی سرزمین مهد اسلام هموار کند. 

214-211-220

پربیننده ترین خبرها