سیطره یمنیها بر 2 پایگاه در خاک عربستان +ویدیو

چهارشنبه 17 شهريور 1395 - 12:18

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از مواضع نظامی ارتش سعودی را در ناحیه الخوبه در منطقه جیزان در جنوب عربستان به کنترل خود درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این عملیات، مواضع نظامی القرن و السفینه ارتش سعودی را در ناحیه الخوبه به کنترل خود در آوردند.
در عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و پیشروی آنان در ناحیه الخوبه دهها نفر از نظامیان سعودی کشته یا زخمی شدند. نیروهای یمنی دو خودروی نظامی ارتش سعودی را نیز منهدم کردند.
* شلیک موشک بالستیک زلزال 3 به نیروگاه برق عربستان
واحد موشکی ارتش و کمیته‌‌‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع "زلزال 3" را به نیروگاه برق ظهران در جنوب منطقه عسیر عربستان شلیک کردند.
نیروهای یمنی همزمان حملات مزدوران سعودی در استان الجوف در شمال شرقی یمن را دفع کردند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن حمله مزدوران سعودی به مناطق الباحث و المحجر در شرق بخش الغیل در این استان را دفع و به مقابله با آنان مبادرت کردند که دراین درگیری دهها نفر از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند. یک دستگاه خودروی زرهی این مزدوران نیز منهدم شد.
* کشته و زخمی شدن دهها مزدور سعودی در یمن
درگیری های شدیدی نیز بین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن و مزدوران سعودی در شرق منطقه الغیل و دشت القسم روی داد.
در این درگیری دهها مزدور سعودی کشته یا زخمی شدند.
* کشته شدن شماری از نیروهای اماراتی در یمن
به دنبال شکست های متعدد مزدوران سعودی در بخش میدی در استان حجه در مرز عربستان و مقابله با تحرکات آنها برای پیشروی از سه محور در منطقه صرواح در استان مارب در شرق یمن، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن حمله متجاوزان در دشت ربیعه در منطقه صرواح را نیز خنثی کردند که در جریان آن حدود 20 نیروی متجاوز از جمله شماری از نیروهای نظامی اماراتی کشته شدند.
* کشته شدن 12 مزدور سعودی در حمله موشکی نیروهای یمنی
همزمان 12 مزدور سعودی در حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به پادگان صحن الجن در شرق شهر مارب کشته و شمار دیگری زخمی شدند. در این حمله اراده های توپ مزدوران سعودی نیز منهدم شد.
واحد توپخانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز محل استقرار مزدوران سعودی در منطقه فرضه نهم را هدف قرار داد که در جریان آن شماری از مزدوران کشته یا زخمی شدند.
6 ـ 211

پربیننده ترین خبرها