حمله موشکی به دو پایگاه سعودی توسط یمنی ها

حمله موشکی به دو پایگاه سعودی توسط یمنی ها
چهارشنبه 17 شهريور 1395 - 23:24

نیروهای یگان موشکی و توپخانه ای ارتش یمن و کمیته های مردمی امروز (چهارشنبه) چندین پایگاه نظامی سعودی را هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای یگان موشکی و توپخانه ای ارتش یمن و کمیته های مردمی دو پایگاه الشبکه و المنتزه در منطقه الخوبه در جیزان را با چندین موشک و گلوله هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی در گفت وگو با "المسیره نت " اعلام کرد گفت: پس از حمله خودروهای امداد مشاهده شد که برای انتقال نظامیان آسیب دیده سعودی  به منطقه  شتافتند.

بر اساس اعلام این منبع ارتش و کمیته ها هم چنین  تجمع ارتش عربستان سعودی در پایگاه المصفق را با توپ به گلوله بستند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی پیش از این از تسلط کامل بر دو روستای القرن و الدفینیه در منطقه الخوبه در جیزان خبر داده بودند.

یک منبع نظامی در گفت وگو با المسیره نت از کشته و زخمی شدن دهها نفر از نیروهای ارتش سعودی و انهدام 4 خودروی سعودی در ضد حمله افرادی که در صدد بازپس گرفتن دو روستای القرن و الدفینیه الخوبه جیزان بودند خبر داد و گفت که جنگنده های سعودی حین عملیات مزدوران 150 بار عملیات بمباران هوایی برفراز این روستاها انجام دادند.

جنگنده های سعودی عصر امروز هم با تلاشهای ناکام، دو بار به وادی جاره، دو بار به پایگاه الدحره درالخوبه، دو بار به وادی خلب در بخش الظاهر حمله کردند.

این منبع یمنی افزود:جنگنده های سعودی آمریکایی هم چنین 9 بار به روستای قوی، سه بار به جبل الشبکه، یک بار به پایگاه الدود و یک بار نیز به  پایگاه قوی در الخوبه حمله کردند.

217-9 

پربیننده ترین خبرها