دورهمی منافقین و آل‌سعود در پوشش حج! +عکس

دورهمی منافقین و آل‌سعود در پوشش حج! +عکس
پنج‌شنبه 18 شهريور 1395 - 16:34

یک روزنامه سعودی، عکسی را از حضور شماری از عناصر منافقین و ضد انقلاب منتشر کرد که برای همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با حکام سعودی، در پوشش مراسم حج به عربستان سفر کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، روزنامۀ عکاظ با انتشار عکسی از حضور چند تن از منافقین و عناصر ضد انقلاب در عربستان، برای سرپوش گذاشتن بر این ماجرا مدعی شد که این افراد روزنامه نگار و خبرنگار ایرانی هستند.
این روزنامه اذعان کرد که این افراد، از خارج از ایران در مراسم حج امسال شرکت کرده‌اند.
این عناصر منافق و مزدور که برای هماهنگی و همکاری بیشتر با آل سعود به عربستان سفر کرده‌اند، برای فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای نظام سعودی در مقابل رسانه‌های این کشور مدعی شدند "پادشاهی سعودی الگویی در خدمت به حجاج است" و "تهران به دخالت در امور دیگران عادت کرده است."
یکی از این عناصر مزدور و خائن به ملت ایران که در آغوش دشمن پناه گرفته‌ است، برای خوشایند آل سعود ادعا می‌کند:«برای اولین بار است که برای ادای حج به پادشاهی سعودی آمده‌ام، آنچه را در واقعیت و از نزدیک مشاهده کرده‌ام، کاملا با آنچه تبلیغات مغرضانه ایران علیه پادشاهی سعودی و مردم آن ترویج می‌کند، مغایرت دارد، ایران به طور جدی برای از بین بردن این تصویر درخشان از سرزمین حرمین تلاش می‌کند، پادشاهی سعودی با امانت‌داری کامل قادر است حج را مدیریت کند و حتی الگوی درخشان منحصر به فردی در مدیریت جمعیت‌های انبوه حجاج با ملیت‌ها و سلیقه‌های مختلف ارائه کند».
یکی دیگر از این عناصر خائن مدعی شد:«ایران پادشاهی را متهم می‌کند که تمایلی به وحدت مسلمانان ندارد در حالی که خود در امور دیگران دخالت می‌کند.. نقش پادشاهی از طریق سیاست‌های مستحکم خود برای از بین بردن طرح ایران، همچنان سالم و قوی باقی می‌ماند ».
پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت موسم حج و سخنان قاطعانه و راهگشای ایشان در جمع خانواده‌های شهدای فاجعه منا، سبب آشفتگی و سردرگمی سعودی‌ها از جمله رسانه‌هایشان شده است، و به صورتیه رسانه‌های سعودی اکنون تلاش می‌کنند از طریق عناصر ضد انقلاب دعوت شده به عربستان، اتهامات و ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نمای سعودی را تکرار کنند.
اخیرا هم برخی منابع رسانه‌ای از سفر مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به عربستان در پوشش موسم حج برای هماهنگی بیشتر با آل سعود در توطئه ضد ایرانی‌اش خبر داده بودند.
عناصر ضد انقلاب و منافقین هر ساله در پوشش برنامه‌های مختلف مانند جشن سالیانه آل سعود موسوم به الجنادریه برای هماهنگی و گرفتن دستورالعمل از آل سعود به عربستان سفر می‌کنند از جمله می‌توان به سفر علیرضا نوری‌زاده اشاره کرد که با شرکت در جشن الجنادریه به تمجید غلو‌آمیز از حاکمان نجد و حجاز پرداخت.

پربیننده ترین خبرها