پاسخ یکی از نوادگان "مجوس" به کاهن وهابی‌ها!

پاسخ یکی از نوادگان
پنج‌شنبه 18 شهريور 1395 - 17:36

گمان نکن ما پاسخی برای گستاخی هایت نداریم. زیرا عیوب تو و دار و دسته ات، بی شمارند. اما "از کوزه همان تراود که در اوست" و آنچه را که در درون نفهته داشته بودی و ما همواره از دهه ها پیش بر آن تأکید می کردیم علنی کردی.

شما خوارج زمانه و تکفیر کنندگان مسلمانان هستید که نسبت به همه کسانی که با فرقه "مشبِّهه" و "مجسِّمه" تان مخالفت کند بغض و کینه دارید و اگر در میان دیگران کسی را برای کشتن و تکفیر پیدا نکنید همدیگر را تکفیر می کنید و می کشید که پیروانتان در گروه های تروریستی داعش و القاعده، نمونه واضحی در این زمینه هستند.

برادران اهل سنت ما کار خوبی کردند که شما را از دایره مذهبشان خارج کردند. زیرا زشتی شما بر همگان آشکار شد و همگان به دروغ و نیرنگی که دهها سال از مسلمانان پنهان کرده بودید پی بردند.
ای کور در دنیا و آخرت! تو دیگر کیستی؟ تو به ظاهر ایمان داری و براساس مذهبت تأویل را قبول نداری که پروردگار فرموده است: (ومن كان في هذه أعمى فهو في الاخرة أعمى وأضل سبيلا): (و هر كه در اين [دنيا] كور[دل‌] باشد در آخرت [هم‌] كور[دل‌] و گمراهتر خواهد بود.) سوره اسراء، آیه 72.
من براساس دو اصل با تو بحث می کنم:
اولا: براساس اسلام که تو مذهبت را تنها نماینده برحق آن، و بقیه مسلمانان از مذاهب و فرقه های مختلف را مرتد، گمراه، مشرک و منافق می دانی. این در حالی است که پیروانت براساس باور فاسد و منحرف و به نام خدا، مسلمانان را از شرق تا غرب زمین قتل عام کرده و آثار تمدنی آنها را ویران کرده اند.

تو شیعیان، اشعری ها، ماتریدیه، صوفیه، زیدیه، اباضیه، موحدان دروز، علوی ها و اسماعیلیه را که از 1400 سال پیش تاکنون به نام مسلمان شناخته شده اند، تکفیر می کنی. زیرا نحله وهابیت حتی اگر ریشه های آن به نظریه پرداز اسلام اموی (ابن تیمیه) برسد باز هم ساخته و پرداخته انگلیس و همفر است که از عمر آن، بیش از دو قرن و اندی نمی گذرد. این در حالی است که اسلام شیعیان، اشعری ها، صوفیه و ... به دوران وحی، صحابه و تابعین می رسد.
از این رو، اهل سنت و جماعت، نحله ات (وهابیت) را مردود دانسته و شما را از خودشان نمی دانند. زیرا در شما چیزی را می بینند که شایسته آنها نیست. اسلام اهل سنت و جماعت و معنویت اصیل تصوف و تعالیم ابوحامد غزالی کجا و سطحی نگری، تکفیر و جمود شما کجا ای پیروان "جهاد نکاح" و "ارضاع کبیر" (شیر دادن به بزرگسالان برای محرم شدن)!
اگر فرض کنیم که شما از پیروان اهل سنت و جماعت هستید – که آنها از شما مبرا هستند – ای کور بی بصیرت! خواهی دید که اگر بخواهیم براساس منطق نژاد و قومیت بخواهیم صحبت کنیم درمی یابیم که علمای بزرگ اهل سنت، نوادگان آتش پرستانند اما مذهب امام جعفر صادق (علیه السلام)، همان اسلام عربی خالص است.
اگر جوابی داری به من بگو، چه کسانی نوادگان آتش پرستانند؟ امام زین العابدین، امام محمد باقر، امام علی بن موسی الرضا، امام موسی کاظم، امام محمد جواد (علیهم السلام) یا ابوحنیفه و شافعی و مالک؟
چه کسانی نوادگان مجوسیانند: شیخ مفید، شریف مرتضی، شریف رضی، هشام بن حکم، زرارة بن أعین و عبدالله بن عباس؟ یا بخاری، نسائی، ترمذی، سیستانی، اصفهانی، طبری، زمخشری و سایر فقها و محدثان اهل سنت و جماعت؟

آیا نخوانده‌ای که اگر علم در ثریا باشد، مردانی از سرزمین پارس به آن دست خواهند یافت... آیا نخوانده‌ای که پیامبر مصطفی (ص) دربارۀ یکی از همان مجوسان می گوید: سلمان از اهل بیت (ع) ما است.
دوم: اما از نظر قومیت و افتخار به سرزمین و مردم با ایمان، باید توجه داشت که مردم پارس (که تو آنها را مجوس می‌نامی) در گذشته و اکنون همواره مردمی متمدن و با عزت بوده اند..
هنگامی که اجداد تو به دنبال ملخ و سوسمار می‌دویدند تا در صحرای نجد از گرسنگی نمیرند، مردم سرزمین مجوس پارس در حال ساختن کاخ‌ها و بناهای آناهیتا، پرسپولیس، پاسارگاد و ... بودند.

هنگامی که تو و اقوامت به مدت 40 سال در حال جنگ و جدال برسر تخم یک پرنده بودید، سرزمین پارس بر یمن حکومت می کرد و تا مصر، فلسطین، هند، سند و قفقاز رسیده بود...
هنگامی که مردم سرزمین پارس یکتاپرست بودند، اقوام تو از گرسنگی (بت) خدای خرما را که بادست خودشان ساخته بودند می خوردند، و با (بت) خدای چوب که خودشان ساخته بودند، به سر یکدیگر می کوبیدند!
هنگامی که سرزمین پارس یک امپراطوری تا مرزهای سوریه و جزیره العرب بود، نعمان بن المنذر کارگزار امپراطوری ایران در مرزهای بیابان‌های شما بود تا حملات چوپان‌های گرسنه و وحشی شما به شهرهای امپراطوری را دفع کند، در آن هنگام اجداد تو در نجد از ادرار شتر برای درمان استفاده می کردند و گمان می کنم هنوز هم همین کار را می کنید.
فقط نام یک عالم اهل نجد را برای من ذکر کن که در زمینه پزشکی، ریاضیات، شیمی، یا عمران فعالیت داشت.. تو را در این زمینه به چالش می کشم ... در مقابل ده‌ها عالم مسلمان اهل تسنن و شیعه را برای تو نام می برم که از نوادگان مجوس هستند!
طبیعتا همه ملت‌هایی که امروز از آنها به عنوان عرب دارای تاریخ و تمدن یاد می‌شود، ملتهایی هستند که پس از فتوحات اسلامی در عراق، شام، مصر، شمال آفریقا و ... عرب شده اند؛ البته به استثنای اهل یمن و حجاز که عرب هستند .. البته یادآوری می‌کنم که سران تو از نوادگان آن اعراب نیستند، بلکه از نوادگان "مردخای بن ابراهیم بن موشی" می باشند!
تو از کدامین بزرگی و شکوه سخن می گویی؟!
فکر نمی‌کنم درباره آنچه که گفتی اطلاعاتی داشته باشی، زیرا عقل عقب ماندۀ تو آن‌قدر توانایی ندارد، و توان آن از حد توصیه‌های سران تو یعنی آل سعود که بندگان آمریکایی ها انگلیسی ها و هم پیمانان پسرعمویشان آل صهیون هستند، بیشتر نیست.
اما این خروشی است آرام شده. خداوند آل سعود نوادگان عبدالله بن ابی بن سلول [سرکرده منافقان زمان پیامبر (ص)] و همه پیروان اسلام اموی نسبت داده شده به این امت را بکشد که می‌خواهند با تعصبات قومی و مذهبی و در راستای خدمت به اربابان صهیونیست‌شان امت اسلامی را چندپاره نمایند.
خداوند با ارسال پیامبر و اهل بیتش (صلوات الله علیهم اجمعین) و دین اسلام که شعار آن "قولوا لا اله الا الله تفلحوا" است به همگان عزت بخشیده است؛ اسلامی که تأکید می‌کند: "لا فرق لعربی علی أعجمی إلا بالتقوی" [هیچ عربی بر غیر عرب جز از نظر معیار تقوی برتری ندارد] و "المسلم من سلم المسلمون من یده ولسانه" [مسلمان، آن است که مسلمانان دیگر از دست و زبان او در امان باشند.] امام علی بن ابیطالب (ع) می فرماید: " مردم دو دسته‌اند، دسته‌ای برادر دینی تو، و دسته دیگر همانند تو در آفرینش می‌باشند."
اما به مزدوری که نه دین دارد و نه اخلاق چه بگوییم؟
* علاء الرضائی

پربیننده ترین خبرها