یمنی‌ها در پایگاه نظامی الهنجر در جنوب عربستان +ویدیو

دوشنبه 22 شهريور 1395 - 07:47

ستاد اطلاعات جنگ ارتش یمن فیلمی را از حمله نیروهای این کشور به پایگاه نظامی الهنجر استان عسیر در جنوب عربستان سعودی پخش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الهنجر نزدیکی ارتفاعات الشیبانی قرار دارد و ارتش سعودی در حمله یمنی ها متحمل تلفات و خسارات سنگین شد.
این فیلم نشان می دهد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن ابتدا به رصد و کنترل نیروهای ارتش سعودی و اماکن استقرار آنها و خودروهایشان می پردازند، سپس حمله توپخانه ای سنگین خود را برای انهدام خطوط دفاعی و استحکامات دشمن آغاز می کنند.
نیروهای یمنی پس از حمله توپخانه ای به سوی ارتفاعات الشیبانی پیشروی می کنند و اندکی بعد با نظامیان سعودی از نزدیک درگیر می شوند.
کمی پس از آغاز درگیری های مسلحانه نزدیک تعدادی از نظامیان سعودی به سوی دیگر استحکامات خود در بالای ارتفاعات الشیبانی فرار می کنند.
یمنی ها پایگاه الهنجر را به کنترل خود درمی آورند و به درگیری های خود برای به دست گرفتن دیگر پایگاه های دشمن ادامه می دهند.
نظامیان سعودی با برجای گذاشتن یک خودروی زرهی سوخته و مقداری مهمات فرار می کنند و یمنی ها به تعقیب آنها می پردازند.
در یکی از صحنه های این فیلم یک دستگاه خودروی سعودی از دست نیروهای یمنی فرار می کند و حین فرار واژگون می شود و 3 نظامی سعودی که داخل آن بودند ، از خودرو خارج می شوند و فرار می کنند. مدتی بعد یک دستگاه خودروی زرهی و دو گروه از نظامیان سعودی به سوی خودروی واژگون شده حرکت می کنند ولی با حملات یمنی ها و برجای گذاشتن تلفات و خساراتی مجبور به عقب نشینی می شوند. 

214
 

پربیننده ترین خبرها