حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست ها در جنوب سوریه

دوشنبه 22 شهريور 1395 - 13:47

ارتش سوریه توانست با دفع حمله سنگین گروه های تروریستی که با پشتیبانی رژیم صهیونیستی از آنها در استان جنوبی قنیطره انجام شده بود، تلفات و خسارات سنگینی به تروریستها وارد کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه های تروریستی حمله اخیر خود را "قادسیۀ جنوب" نامگذاری کرده بودند ولی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و آرامش نسبی هم اکنون در قنیطره حاکم است، و ارتش همچنان به عملیات ادامه می دهد تا مانع حمله مجدد تروریست ها شود. 
قنیطره تاکنون کاملاً آرام نبوده است، و ارتش در این بخش از خاک سوریه مواضع تروریست ها را بارها هدف قرار داده است.

منطقه تل الحمریه و اطراف مزارع الامل در حومه شمالی شهر قنیطره – مرکز استان – جزء مناطق عملیاتی ارتش می باشد.
ارتش همچنین چند کاروان تروریست ها را در مسیر طرنجه به جباتا الخشب هدف قرار داد، که در این حمله چند نفر از سرکردگان آنها به هلاکت رسیدند. 
یکی از نیروهای ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: ارتش حملات روزانۀ تروریست ها را دفع می کند و آنها را ناکام می گذارد، و تروریست ها با وجود استفاده از انواع اسلحه و مهمات نتوانستند یک وجب از خاک اینجا را تصرف کنند.
بخشِ واقع بین استان قنیطره و بلندی های اشغالی جولان به گذرگاهی برای انتقال تروریست های مجروح به بیمارستان های رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، و این تروریست ها که در عملیات دفاعی و هجومی ارتش سوریه مجروح شده اند ، از طریق گذرگاه جباتا الخشب و منطقه السخیتا به داخل فلسطین اشغالی برای بستری شدن در بیمارستان های این رژیم منتقل می شوند. 
منابع خبری در سوریه اعلام می کنند که رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریست ها پا را فراتر گذاشته است و علاوه بر درمان تروریست های مجروح و دادن اطلاعات به سرکردگان آنها با توپخانه و نیروی هوایی خود به پشتیبانی از تروریست ها می پردازد و چندی پیش هواپیماهای شناسایی در اختیار آنها گذاشته است .
غسان محمد کارشناس امور رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: به نظر می رسد که اسرائیل از موفقیت مذاکرات روسیه و آمریکا درباره حل سیاسی بحران سوریه نگران است و کارشناسان اسرائیلی معتقدند که این رژیم پس از توافقات روسیه و آمریکا ابزارهای خود را در منطقه از دست خواهد داد و به هدف راهبردی خود که سرنگونی نظام و فروپاشی ارتش سوریه است ، نخواهد رسید.
214

پربیننده ترین خبرها