راز اهمیت محور تدمر برای تروریست‌ها چیست؟

سه شنبه 23 شهريور 1395 - 20:49

عملیات ارتش سوریه و هم پیمانانش علیه گروه های تروریست در شرق حمص ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، نیروی هوایی ارتش سوریه چند خودروی سنگین گروه تروریستی "داعش" را اطراف حوزه نفتی شاعر، المحطه الثالثه، المعمل الشرقی، السخنه و اطراف حوزه نفتی آراک منهدم کردند.     
حملات مستمر داعش برای نفوذ به مراکز تجمع ارتش سوریه و هم پیمانانش در اطراف تدمر در شرق حمص از طریف محور اراک – تدمر ادامه دارد. 
اهمیت این محور برای داعش به این دلیل است که تنها منفذ این گروه به این شهر برای کنترل نقطه ارتباط مراکز تجمعش در حمص، رقه و دیر الزور می باشد. 
یک فرمانده ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: اراک دارای اهمیت زیادی برای تروریست هاست چون خط امداد اصلی آنان در این منطقه می باشد؛ به همین دلیل تلاش دارند از اراک به طرف مناطق دیگر پیشروی کنند تا شهر تدمر در تیررس آنان قرار بگیرد.
ارتش سوریه و همپیمانانش اهمیت محور اراک – تدمر و خطر موفقیت گروه های تروریستی برای نفوذ به مراکز تجمع این ارتش در اطراف شهر را درک کرده و به همین دلیل جهت جلوگیری از نفوذ تروریست ها همواره آماده باش هستند.

یک نیروی ارتش سوریه گفت: این راه تدارکاتی تروریست ها است، اما ما برای جلوگیری از نفوذ آنان همیشه مراقبیم و خدا را شکر هر روز شماری عناصر مسلح در جریان مقابله با تروریست ها کشته یا زخمی می شوند.
206
 

پربیننده ترین خبرها