تمرین چتربازان صهیونیست نزدیک مرز سوریه

تمرین چتربازان صهیونیست نزدیک مرز سوریه
جمعه 26 شهريور 1395 - 13:23

چتربازان رژیم اشغالگر رزمایش گسترده‌ای در بلندی‌های اشغالی جولان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه یدیعوت احرونوت چاپ رژیم صهیونیستی در مطلبی در سایت اینترنتی خود تأکید کرد: "تیپ چتربازان اسرائیل که به تازگی در شمال مستقر شدند، به منظور شبیه سازی عملیات در طرف سوری جولان علیه گروه جبهه النصره و تیپ شهدای یرموک، رزمایش گسترده ای در بلندی های جولان برگزار کرد. این دو گروه افراطی به تازگی مرز سوریه را با اسرائیل تحت کنترل گرفته و با داعش متحد شده اند. "
این روزنامه خاطرنشان کرد، پس از ارزیابی های ارتش "اسرائیل" درباره این که منطقه جولان با بیشترین تهدید نفوذ گسترده تروریست ها یا بمباران شدید شهرها - که می تواند به کشته شدن تعداد زیادی منجر شود- مواجه است، این رزمایش برگزار شد. در چنین سناریویی، از ارتش خواسته می شود عملیاتی بی سابقه اما محدود در سراسر مرز انجام دهد. به احتمال زیاد چنین عملیاتی به حملات به نوار غزه در دوره دو ساله پس از نبرد 2005 شبیه خواهد بود.
ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر مقابله با گروه‌های تروریستی در مناطق مرزی سوریه، درحالی است که این رژیم از آغاز بحران و جنگ سوریه در حال حمایت از این گروه‌ها تحت عنوان پشتیبانی از "مخالفان میانه‌رو" می باشد، و حتی با انتقال مجروحان تروریست به داخل اراضی اشغالی فلسطین، آنان را در بیمارستانهای خود درمان و دوباره به سوریه اعزام می کند.

پربیننده ترین خبرها