حملۀ سنگین سوریه به تروریست‌ها پس از تجاوز آمریکا

حملۀ سنگین سوریه به تروریست‌ها پس از تجاوز آمریکا
يکشنبه 28 شهريور 1395 - 15:26

ارتش سوریه در نزدیکی فرودگاه دیرالزور در شرق این کشور به سختی با تروریست ها درگیر است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه توانست مواضع خود را که در حملات هوایی آمریکا به دیرالزور از دست داده بود، بازپس بگیرد.
ده ها نیروی ارتش سوریه شنبه شب در حملات هوایی آمریکا و متحدانش به مواضع آنها نزدیک فرودگاه دیرالزور، شهید شدند.
یک منبع نظامی سوری به رسانه ها تأکید کرد، ارتش سوریه در منطقه جبل ثرده مُشرف بر فرودگاه نظامی دیرالزور از وضعیت دفاعی به وضعیت هجومی تغییر تاکتیک داده است.
منبعی نظامی در فرودگاه دیرالزور نیز اعلام کرد: ارتش سوریه در منطقه جبل ثرده با پشتیبانی سنگین نیروی هوایی خود و روسیه اکثر مواضعی را که داعش به آن نفوذ کرده بود ، بازپس گرفت.

جنگنده های سوری و روسی مخفیگاه های داعش را در داخل شهر دیرالزور و اطراف فرودگاه و در امتداد مسیر دیرالزور – المیادین بمباران کردند.
خبرها حاکیست که درگیری ها در دیرالزور بین ارتش و داعش همچنان ادامه دارد، و جنگنده های روسی به شدت مواضع تروریست ها را بمباران می کنند.
روسیه شنبه شب اعلام کرد که جنگنده های آمریکا و متحدانش 4 بار مواضع ارتش سوریه را نزدیک فرودگاه دیرالزور بمباران کردند که در این حملات 62 نیروی سوری کشته و صد نفر دیگر زخمی شدند.
ویتالی چورکین نماینده روسیه در سازمان ملل متحد حملات هوایی آمریکا را برای توافقات اخیر آمریکا و روسیه درباره بحران سوریه " ناامید کننده " توصیف کرد.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها