مشاور اسد اعلام کرد؛

داعش ازحمله حساب‌شدۀ آمریکا به ارتش‌سوریه خبرداشت

داعش ازحمله حساب‌شدۀ آمریکا به ارتش‌سوریه خبرداشت
يکشنبه 28 شهريور 1395 - 23:14

"بثینه شعبان" مشاور رنیس جمهور سوریه با تأکید بر پایبندی کشورش به آتش بس تصریح کرد: حملات هوایی امریکا به مواضع ارتش سوریه، عمدی و با هماهنگی داعش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بثینه شعبان در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه گفت: ما معتقدیم این حمله عمدی بوده است و هیچ کدام از شواهد عینی و واقعیت های میدانی نشان دهنده آن نیست که اشتباه یا عدم تعمدی در کار بوده است. بلکه همه چیز حساب شده و گروه تروریستی داعش نیز در جریان آن بوده و به محض ورود داعش به منطقه، حملات هوایی متوقف شده است.
مشاور رسانه ای بشار اسد افزود: افزون بر این روسیه به نتایج عجیبی دست یافته است که براساس نتیجه گیری آنها، امریکا با داعش همدست است.
بثینه شعبان همچنین گفت: از ابتدای دخالت امریکا، ما همواره می گفتیم که این کشور علیه داعش اقدام نمی کند. دلیل این ادعا نیز آن است که از آن زمان تاکنون، داعش مناطق بیشتری را به اشغال خود درآورده است.
یادآور می شود هواپیماهای جنگی امریکا روز شنبه مواضع ارتش سوریه در نزدیکی فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق این کشور را هدف قرار دادند که در جریان آن دهها نیروی ارتش سوریه کشته و زخمی شدند.
216 ـ 211

پربیننده ترین خبرها