کلاهبرداری میلیونی فالگیر مغرب با جن!

کلاهبرداری میلیونی فالگیر مغرب با جن!
دوشنبه 29 شهريور 1395 - 13:48

تلۀ یک فالگیر برای یک سرمایه‌دار مغربی، به قیمت از دست دادن دارایی‌ها و املاک وی تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "الصباح" مغرب در گزارشی تأکید کرد، ماجرای این کلاهبرداری زمانی آغاز شد که همسر یک سرمایه‌دار به فالگیری در شهر آسفی مراجعه کرد.
وی که همسر دوم این سرمایه‌دار مغربی است، مدعی شد به دلیل آنکه همسر اول او را جادو کرده بود به فالگیر مراجعه کرد.
آن فالگیر کلاهبردار هم تله‌‌ای را برای مرد سرمایه‌دار گذاشت و دختر خودش را برای شرکت در یکی از جلسه‌ها دعوت کرد. فالگیر مدعی شد که درون دخترش جنی وجود دارد که می‌تواند به معماها پاسخ دهد.
وی از آن سرمایه دار مغربی خواست دخترش را در شرکت خود استخدام کند. آن فالگیر همچنین مرد سرمایه‌دار را قانع کرد که برای حمایت از او در مقابل سحر و جادو، باید در ویلایش اقامت کند.
فالگیر درادامه کار، بقیه افراد خانواده‌اش را وارد ماجرا کرد، به این ادعا که جادوی تک تک کارکنان آن مرد و حتی رقبایش را کشف کنند. وی سپس مرد سرمایه‌دار را منزوی کرد و به او گفت که جن از او خواسته همسر دوم و پس از آن همسر اولش را طلاق دهد، و برای پنهان کردن دارایی‌های ارزشمندش باید زمینی را در شهر آسفی خریداری کند. فالگیر سپس به آن مرد گفت که جن از او خواسته است برای جلوگیری از یک خطر مرگبار، کار شرکتش را متوقف کند.
روزنامه الصباح افزود: پس از آنکه مرد سرمایه‌دار به دلیل پرداخت نکردن مالیات کالاهای وارداتی با گمرک دچار مشکل مالی شد و شرکتش نیز گرفتار مشکلات قضایی گشت، فالگیر با سوء استفاده از وضعیت، از او خواست ویلا و زمین کشاورزی را به نام فرزندانش (فرزندان فالگیر) کند تا املاک او به حراج گذاشته نشود؛ اما پس از مدتی دختر فالگیر با او تماس گرفت و به او یادآوری کرد که قانون از افراد نادان حمایت نمی‌کند و املاکش به نفع افراد دیگری به فروش رفت.
این مرد مغربی، خاطرنشان کرد که در این ماجرا یک کارخانه بزرگ در منطقه صنعتی مولای رشید، یک ویلا، دو واحد آپارتمانی و یک زمین کشاورزی را از دست داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها