سرکرده داعش در عین الحلوه دستگیر شد

سرکرده داعش در عین الحلوه دستگیر شد
پنج‌شنبه 1 مهر 1395 - 18:02

العالم - مسئولان امنیتی لبنان از دستگیری " عماد یاسین" سرکرده گروه تروریستی داعش در اردگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در جنوب لبنان خبردادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دستگاه اطلاعاتی لبنان پس از شناسایی مخفیگاه یاسین، درعملیاتی سریع او را در منطقه الطواری دستگیر کرد.
یک منبع امنیتی لبنان امروز( پنجشنبه) خاطرنشان کرده است که عماد یاسین یک تروریست خطرناک و تحت پیگرد دستگاه قضائی لبنان بود و با اسامی مختلف مانند ابوهشام ، ابوبکر، ابوطارق، ابواسحاق و عماد عقل شناخته می شد.
این منبع امنیتی گفته است که این سرکرده داعش برای یک اقدام تروریستی بزرگ در مناطقی مشخص که به قربانی شدن تعدادی زیاد از مردم منجر می شد، برنامه ریزی کرده بود.
براساس این گزارش بعداز بازداشت این سرکرده داعش، اردوگاه عین الحلوه در آستانه هرج و مرج قرار گرفته و به همین دلیل ساکنان بخش طواری این اردوگاه در حال ترک منازل خود هستند.
این اردوگاه که از ساعت یازده شب گذشته شاهد درگیری های شدید بین نیروهای فتح و گروه تروریستی تحت سرکردگی « بلال بدر» بوده، هم اکنون عرصه تیراندازی های گسترده است.
منابع لبنانی اعلام کردند که عماد یاسین از عناصر گروه « عصبه الانصار» در اردوگاه عین الحلوه بود و سال 2004 از آن جدا و گروه تروریستی تکفیری موسوم به « جندالشام» را تاسیس کرد.
یاسین در سال 2008 ترور اما تنها از شکم ، پاها و دست راست زخمی شد.

9

پربیننده ترین خبرها