ویدیو: لمیاء، پس از رهایی از چنگ سعودی‌ها، گریان بازگشت

جمعه 2 مهر 1395 - 23:23

لمیاء، زن مغربی که در عربستان بارها به او تجاوز شده بود، با چشمان اشکبار به کشورش بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری العالم، ویدیویی که از سوی پایگاه "شوف تی وی" منتشر شده است لمیاء را در حالی نشان می هد که در فرودگاه الدار البیضای مغرب به شدت گریه می کند و مردم سعی می کنند او را از روی زمین بلند کنند.
ماجرای "لمیاء" به تازگی و پس از انتشار ویدیویی از او در یوتیوب، که در زندان تهیه شده بود، به یکی از جنجالی‌ترین مسائل در مغرب تبدیل شد. فعالان شبکه های اجتماعی نیز هشتگی را در فیسبوک برای فشار آوردن بر مسؤولان مغربی و رهایی وی از زندان در عربستان به راه انداختند. لمیاء در ویدیویی که از عربستان منتشر کرده بود، گفت که پس از اختلاف با همسر سعودیش، به 2 سال زندان محکوم شده است. او تأکید کرده بود که از پیامدهای وخیم انتشار این ویدیو به شدت نگران است.
لمیاء گفته است که از طریق شبکه‌های اجتماعی با همسر سعودیش آشنا شد، و پس از آن به دلیل شرایط بد اقتصادی، خانواده‌اش پذیرفت که در خانه مرد عربستانی در جده خدمتکار شود. لمیاء گفته است آن مرد سعودی که در ابتدا کارفرمایش بود، او را به زور مجبور به ازدواج کرد. او در ادامه، توضیح می دهد که به دلیل رفتارهای همسر سعودی اش بارها مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار گرفته است.
خالد، پدر لمیاء، نیز در گفت و گو با رسانه های مغربی گفت که صدها زن در عربستان شرایطی مشابه دختر او را دارند. وی از دولت مغرب خواست در توافقش با عربستان تجدید نظر کند تا قراردادهای کاری به نفع زنان تغییر نماید.


202

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها