العامری: العالم با پیروزی‌های ما همگام است +ویدیو

شنبه 3 مهر 1395 - 14:32

هادی العامری، فرماندۀ ارشد بسیج عراق، در دهمین جشنوارۀ بین المللی غدیر، از "شبکه العالم" به سبب پوشش خبری پیروزی های بسیج و ارتش عراق در برابر داعش، قدردانی کرد.

خبرنگار شبکه العالم از نجف اشرف گزارش داد، دهمین جشنوارۀ بین المللی غدیر، با شرکت 200 موسسۀ خبری اعم از دیداری و شنیداری و مطبوعات در نجف اشرف برگزار شد.

این جشنواره که تحت عنوان "رسانۀ هوشیاری و پیروزی" برگزار شده، کارگاه های جنبی متعددی را در نظر گرفته است، که فعالیت های مرتبط به پوشش خبری دلاورمردی های بسیج عراق، در صدر فعالیت های آن ها قرار دارند.

"هادی العامری" دبیرکل سازمان بدر، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار العالم، گفت: "شبکۀ العالم را به سبب همگامی با پیروزی های بزرگ عراقی ها، محترم می داریم، و کمال تشکر را از این شبکه داریم. شبکه ای که با پیروزی های بزرگِ نیروهای امنیتی اعم از ارتش، پلیس فدرال، سازمان مبارزه با تروریسم یا بسیج مردمی و بسیج عشایری همراه و همقدم بوده است."

"جابر الجابری" قائم مقام وزیر فرهنگ عراق نیز گفت: "من از دوستداران و هواداران و طرفداران شبکه العالم هستم. به ویژه که این شبکه، از قبل از سقوط صدام تاکنون، در کنار ما ایستاده است و به عنوان بازتاب دهنده مسألۀ عراق و مظلومیت ملت عراق و همچنین رساندن صدای مظلومیت ملت های مستضعف، شناخته شده است."

شبکۀ العالم، در این جشنواره، حضوری فعال داشت تا رسالت رسانه ای خود را به شرکت کنندگان در این کنفرانس، اعلام کند و پرچم خود را در میان رسانه های مقاومت برافرازد و ندای دفاع از انسانیت و ایستادگی در برابر ظلم و طغیان در برخی کشورهای اسلامی و عربی را سر دهد.

در حاشیۀ این کنفرانس، همایش های متعدد تخصصی در زمینه رسانه برگزار شد و نقش رسانه در مبارزه با تروریسم، در آن بررسی شد و فیلم هایی مستند به نمایش درآمد و نمایشگاهی برای محصولات رسانه ای کشورهای شرکت کننده، تشکیل شد.

علی فضل الله، کارشناس سیاسی در گفت وگو با شبکه العالم، با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال اجرایی طرحی در خاورمیانه هستند؛ از آن به طرح لانۀ زنبور یا گردهم آوردن تروریست ها در این منطقه به منظور شکستن خط مقاومت یاد کرد و گفت: بحمد الله با فتوای جهاد کفایی که آیت الله سیستانی صادر کرد و با حمایت جمهوری اسلامی ایران و تلاش های مختلف در این مجال، این طرح به شکست انجامید و اکنون خط مقاومت، فراتر از هر چیزی در منطقه قرار گرفته و داعش، به خواست خدا داعش نیز رو به نابودی است.

وی تاکید کرد: شبکه العالم، با پوشش خبری مستقیم از جبهه های جنگ و فعالیت های سیاسی و امنیتی و پیگیری وقایع و اعلام فوریِ آن ها، در قلب حوادث حضوری فعال داشت.

200 موسسه رسانه ای، با شرکت در جشنوارۀ بین المللی غدیر، به جست وجو در پی راه های همکاری به منظور دستیابی به رسانه ای هدفمند در جهت مبارزه با تروریسم و خشونت پرداختند.
205

پربیننده ترین خبرها