استقبال گسترده از العالم در جشنوارۀ غدیر +عکس

استقبال گسترده از العالم در جشنوارۀ غدیر +عکس
شنبه 3 مهر 1395 - 15:25

غرفه شبکه العالم در نمایشگاهی که در حاشیۀ جشنوارۀ بین المللی غدیر در نجف اشرف برگزار شد، با استقبال قابل توجه بازدید کنندگان به ویژه مسؤولان، کارشناسان و اصحاب رسانه و هنرمندان مواجه شد.

شبکه خبری العالم در دهمین جشنوارۀ بین المللی غدیر در نجف اشرف، حضور یافت.
در افتتاحیۀ این جشنواره که با حضور هادی العامری، یکی از فرماندهان نیروهای مردمی عراق، آغاز به کار کرد، برخی شخصیتهای سیاسی، رسانه ای و نظامی حضور داشتند.
در این جشنواره، شماری از هنرمندان کشورهای عراق ،مصر، ایران و سوریه، از جمله احمد رضا درویش کارگردان فیلم رستاخیز (درباره امام حسین علیه السلام )، فرهاد قائمیان هنرمند ایرانی و فریبا کوثری بازیگر ایرانی بازیگر نقش همسر مختار ثقفی در سریال مختارنامه، نیز قدردانی شد.
علی فضل الله، کارشناس سیاسی در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم، با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال اجرایی طرحی در خاورمیانه هستند؛ از آن به طرح لانۀ زنبور یا گردهم آوردن تروریست ها در این منطقه به منظور شکستن خط مقاومت یاد کرد و گفت: بحمد الله با فتوای جهاد کفایی که آیت الله سیستانی صادر کرد و با حمایت جمهوری اسلامی ایران و تلاش های مختلف در این مجال، این طرح به شکست انجامید و اکنون خط مقاومت، فراتر از هر چیزی در منطقه قرار گرفته و داعش، به خواست خدا داعش نیز رو به نابودی است.
وی تاکید کرد: شبکه العالم، با پوشش خبری مستقیم از جبهه های جنگ و فعالیت های سیاسی و امنیتی و پیگیری وقایع و اعلام فوریِ آن ها، در قلب حوادث حضوری فعال داشت.
"هادی العامری" دبیرکل سازمان بدر، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار العالم، گفت: "شبکۀ العالم را به سبب همگامی با پیروزی های بزرگ عراقی ها، محترم می داریم، و کمال تشکر را از این شبکه داریم. شبکه ای که با پیروزی های بزرگِ نیروهای امنیتی اعم از ارتش، پلیس فدرال، سازمان مبارزه با تروریسم یا بسیج مردمی و بسیج عشایری همراه و همقدم بوده است."
"جابر الجابری" قائم مقام وزیر فرهنگ عراق نیز گفت: "من از دوستداران و هواداران و طرفداران شبکه العالم هستم. به ویژه که این شبکه، از قبل از سقوط صدام تاکنون، در کنار ما ایستاده است و به عنوان بازتاب دهنده مسألۀ عراق و مظلومیت ملت عراق و همچنین رساندن صدای مظلومیت ملت های مستضعف، شناخته شده است."

 

 

دکتر احمد سادات مدیرشبکه العالم در کنار آیت الله حسینی رئیس اتحادیه رادیوها و تلویزیونهای اسلامی در عراق

دکتر سید احمد سادات در کنار سعد معن سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها