دردومین روزجشنواره غدیر درعراق مطرح شد:

نگاه شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی به العالم

نگاه شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی به العالم
شنبه 3 مهر 1395 - 20:07

العالم- در دومین روز فعالیت جشنواره بین المللی غدیر در نجف اشرف، دهها تن از شخصیت های سیاسی و فرهنگی ضمن دیدار از غرفه العالم، از فعالیت های این شبکه در پوشش برجسته و متمایز رویدادهای منطقه ای و بین المللی قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در شخصیت های منطقه ای و بین المللی در دیدار از غرفه شبکه العالم در جشنواره غدیر تاکید کردند که این شبکه در پوشش خبرهای مربوط به درگیری های عراق و سوریه علیه تروریست ها، تجاوز عربستان به یمن، انقلاب مردمی بحرین و رویدادهای مهم دیگر کشورهای عربی، نقش برجسته و تاثیر گذاری داشته است.

در نخستین روز این جشنواره، شماری از هنرمندان کشورهای عراق ،مصر، ایران و سوریه، از جمله احمد رضا درویش کارگردان فیلم رستاخیز (درباره امام حسین علیه السلام )، فرهاد قائمیان هنرمند ایرانی و فریبا کوثری بازیگر ایرانی بازیگر نقش همسر مختار ثقفی در سریال مختارنامه، قدردانی شد.

"محمد الفیصل" کارشناس سیاسی عراقی در بازدید از غرفه العالم گفت: بدون شک، فعالیت‌های حرفه‌ای شبکه العالم به نفع کار رسانه ای و مطبوعاتی است.
وی افزود: شبکه العالم یکی از شبکه های مقاومت می باشد، که فعالیتهایش در راستا امیدها و آرزوهای ملتهای عربی و اسلامی حامی مقاومت است.
محمد الفیصل تأکید کرد: حمایت شبکه العالم از مسائل مربوط به مقاومت ملتهای عربی و اسلامی به ویژه مسأله فلسطین، جای قدردانی و تشکر داد.
محمد الفیصل خاطرنشان کرد: بدون شک شبکه العالم امروزه یکی از خطوط مقاومت رسانه‌ای است و حضور آن برای مقاومت بسیار مهم می‌باشد.
"محمد الخالدی" روزنامه نگار و نویسندۀ عراقی هم به خبرنگار العالم گفت: بدون شک، شبکۀ العالم یکی از رسانه‌های مهم می باشد، ما این شبکه را قبل از سقوط رژیم صدام تا کنون دنبال می کنیم.
الخالدی افزود: شبکه العالم با برخورداری از دفاتر متعدد در کشورها، به صورت کاملا حرفه‌ای و به صورت بی‌طرفانه به ویژه در صحنه عراق در حال فعالیت است.
الخالدی خاطرنشان کرد: ما العالم را امروزه شبکه‌ای بسیار مهم و اصلی در زمینه اطلاع رسانی صحیح می‌دانیم، که از انقلابهای مردمی در کشورها حمایت می کند. 
"هادی العامری" دبیرکل سازمان بدر، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار العالم، گفت: "شبکۀ العالم را به سبب همگامی با پیروزی های بزرگ عراقی ها، محترم می داریم، و کمال تشکر را از این شبکه داریم. شبکه ای که با پیروزی های بزرگِ نیروهای امنیتی اعم از ارتش، پلیس فدرال، سازمان مبارزه با تروریسم یا بسیج مردمی و بسیج عشایری همراه و همقدم بوده است."
"جابر الجابری" قائم مقام وزیر فرهنگ عراق نیز گفت: "من از دوستداران و هواداران و طرفداران شبکه العالم هستم. به ویژه که این شبکه، از قبل از سقوط صدام تاکنون، در کنار ما ایستاده است و به عنوان بازتاب دهنده مسألۀ عراق و مظلومیت ملت عراق و همچنین رساندن صدای مظلومیت ملت های مستضعف، شناخته شده است."
علی فضل الله، کارشناس سیاسی در گفت وگو با شبکه العالم، با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال اجرایی طرحی در خاورمیانه هستند؛ از آن به طرح لانۀ زنبور یا گردهم آوردن تروریست ها در این منطقه به منظور شکستن خط مقاومت یاد کرد و گفت: بحمد الله با فتوای جهاد کفایی که آیت الله سیستانی صادر کرد و با حمایت جمهوری اسلامی ایران و تلاش های مختلف در این مجال، این طرح به شکست انجامید و اکنون خط مقاومت، فراتر از هر چیزی در منطقه قرار گرفته و داعش، به خواست خدا داعش نیز رو به نابودی است.
وی تاکید کرد: شبکه العالم، با پوشش خبری مستقیم از جبهه های جنگ و فعالیت های سیاسی و امنیتی و پیگیری وقایع و اعلام فوریِ آن ها، در قلب حوادث حضوری فعال داشت.

 

 

 

 

9

پربیننده ترین خبرها