آیا نخست وزیر اردن در ترور حتر دست دارد؟ (ویدیو)

يکشنبه 4 مهر 1395 - 20:15

یکی از خویشاوندان ناهض حتر، نویسندۀ معروف اردنی، نخست وزیر اردن را به دست داشتن در ترور و قتل این نویسنده متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علی حتر یکی از خویشاوندان ناهض حتر روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: «نخست وزیر اردن موافق بازداشت و مجازات ناهض حتر بود. نمی توان نخست وزیر را بی گناه دانست و از اتهام دست داشتن در این پرونده تبرئه کرد». 
این خویشاوند ناهض حتر از سیطرۀ افکار داعشی بر جوانان اردن خبر داد و گفت که گسترش افکار داعش در اردن علت ترور ناهض حتر بود.
وی افزود: «شک و تردیدهایِ نزدیک به یقین خانوادۀ ناهض حتر گویای اینست که مسئولان می خواهند پرونده قتل وی را بی هیچ دردسر و سر و صدایی ببندند. چگونه است که به یک دختر مظنون به بی بند و باری جنسی در ساختمان وزارت دادگستری پناه داده می شود ولی شخصیت معروف و نویسنده ای مثل ناهض حتر جلوی چشمان مأموران پلیس کشته می شود و کسی به فریادش نمی رسد».
ناهض حتر بامداد امروز روی پله های وزارت دادگستری در مرکز امان پایتخت اردن ترور شد.

حمایت حتر از مقاومت و سوریه
خویشاوند ناهض حتر خاطرنشان کرد: «حتر با گفتار و نوشتار خود به مبارزه با فساد می پرداخت و از مقاومت و سوریه حمایت می کرد. او مخالف وهابیت آل سعود وعادی سازی روابط با اسرائیل بود و بر لزوم لغو توافقنامه وادی عربه تأکید می کرد».
ماجد حتر، برادر ناهض حتر، نیز در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت که همه اعضای دولت به خصوص وزیر کشور در خون برادرم دست دارند و ما تا زمانی که قاتل شناسایی و محاکمه نشود، از تحویل گرفتن جسد برادرم خودداری خواهیم کرد.


214 ـ 211

پربیننده ترین خبرها