رئیس پارلمان سوریه:

عربستان ترکیه و قطر از شرارت دست بردارند

عربستان ترکیه و قطر از شرارت دست بردارند
دوشنبه 5 مهر 1395 - 12:43

رئیس پارلمان سوریه با اشاره به حمایت آشکار و علنی آمریکا از تروریسم، از عربستان، ترکیه و قطر خواست اقدامات شرارت‌آمیز خود علیه این کشور را متوقف کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هدیه خلف عباس" روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر حمایت ایران از سوریه نبود، دولت و مردم سوریه توانایی ایستادگی و پایداری را نداشتند.
وی افزود: هیچکدام از دوستان عرب در کنار سوریه نأیستادند و از این کشور حمایت نکردند؛ ما امروز از آنان می خواهیم از اقدامات شرارت‌آمیز خود علیه سوریه دست بکشند.
هدیه خلف عباس ادامه داد: منظور من از دوستانی که می‌خواهیم از شرارت‌هایشان علیه سوریه دست بکشند، کشورهای عربستان، قطر و ترکیه هستند.
رئیس مجلس سوریه اظهار داشت: هر زمان که علیه تروریسم به یک پیروزی دست یابیم، آن پیروزی برای کل دنیا است.
وی تأکید کرد که آمریکا شریک تروریسم در سوریه است و از آن به صورت علنی حمایت می کند، و حملۀ هوایی این کشور به مواضع ارتش سوریه، بهترین مدرک و دلیل برای این موضوع می‌باشد.
وی با تأکید بر پیروزی های بزرگ ارتش سوریه در همه استانها و به ویژه حلب، گفت: سوریه اکنون در حال ادامۀ اقدامات نظامی علیه تروریسم و همچنین فعالیتهای سیاسی برای آشتی داخلی است.
این مسؤول سوری خاطرنشان کرد که این مردم سوریه هستند که سرنوشت این کشور را رقم می زنند و دربارۀ آن تصمیم می گیرند.

پربیننده ترین خبرها